پیش بینی هنرمندان از نتیجه دربی پایتخت، استقلال یا پرسپولیس؛ کدامیک برنده اند؟

به گزارش مجله فیروزی، در آستانه برگزاری شهرآورد فوتبالی پایتخت، بعضی هنرمندان نتیجه این بازی را پیش بینی کردند.

پیش بینی هنرمندان از نتیجه دربی پایتخت، استقلال یا پرسپولیس؛ کدامیک برنده اند؟

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار ، در آستانه برگزاری دربی 92 استقلال و پرسپولیس، چند تن از چهره های هنری، نتیجه این ملاقات مهم و حساس را بنا بر علاقه مندی و ارزیابی خود از فرایند جدول لیگ برتر پیش بینی نموده اند. در ادامه گفت گوی آن ها را با خبرنگار ما بخوانید:

بهادر زمانی بازیگر سینما، در گفت وگو با خبرنگار ، درباره دربی امروز پایتخت گفت: من علاقه مند به تیم پرسپولیس هستم. جدا از اینکه این مسابقه بازی مهمی در ایران به شمار می آید، امیدوارم از سطح قابل قبولی برخوردار باشد.

بازیگر سینمایی رستاخیز مطرح نمود: پیش بینی بازی سخت است؛ حساسیت این بازی روی کیفیت آن تاثیر می گذارد اما همچنان هیجان بالایی دارد.

حمید رضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون هم در گفت وگو با خبرنگار ما پیرامون مسابقه فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: امیدوارم قرمز ها برنده بازی باشند. هر دو تیم خیلی آماده هستند و امیدوارم بازی خوبی را ببینیم.

پگاه درباره اینکه کجا بازی را تماشا می نماید، اظهار کرد: از نزدیکترین فاصله ممکن بازی را می بینم!

عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون هم درباره دربی فوتبالی امروز گفت: به نظرم بازی خوبی خواهد بود؛ هر دو تیم با وجود مربی های جدید، فوتبالی، جوان و البته ایرانی شرایط خوبی دارند. من بازی را در خانه می بینم.

این بازیگر سینما درباره پیش بینی خود از نتیجه بازی مطرح نمود: پیش بینی سخت است و اگر تیم ما (پرسپولیس) برنده بازی باشد، قهرمان صد در صد خواهد شد؛ اما اگر استقلال برنده باشد، شاید بتواند خودش را به بالای جدول (نایب قهرمانی) برساند .

نیلوفر شهیدی بازیگر تلویزیون هم درباره این دربی گفت: من پرسپولیسی هستم؛ امیدوارم هر دو تیم بازی خوبی را از خودشان ارائه بدهند. به نظر من نتیجه دربی امروز یک - یک مساوی می گردد.

رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون هم بیان نمود: هر دو تیم استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی دارند؛ به نظرم بازی مساوی خواهد شد. اما با توجه به حضور فرهاد مجیدی روحیه استقلالی ها خیلی خوب است.

عبدالله روا مجری تلویزیون هم به خبرنگار ، گفت: امیدوارم که این دو تیم بازی خوبی داشته باشند و سوژه های خوبی به من بدهند تا در برنامه ویدئو چک از آن ها استفاده کنم. امیدوارم بازی برنده داشته باشد.

گفت و گو از الهام قبادی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 606

به "پیش بینی هنرمندان از نتیجه دربی پایتخت، استقلال یا پرسپولیس؛ کدامیک برنده اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی هنرمندان از نتیجه دربی پایتخت، استقلال یا پرسپولیس؛ کدامیک برنده اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید