کاخ سفید: همه گزینه ها علیه روسیه روی میز است

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید مدعی شد در پاسخ به اقدام روسیه مبنی بر بازداشت آلکسی ناوالنی از چهره های اپوزیسیون، همه گزینه ها را روی میز نگه می داریم.

کاخ سفید: همه گزینه ها علیه روسیه روی میز است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وی در ادامه اضافه کرد: در حال اجرا ارزیابی هایی کلی برای مشخص سیاست ها در قبال روسیه هستیم. منتظر اتمام آنالیز ها هستیم اما رئیس جمهور حق جوابگویی به اقدامات مسکو را در زمان مناسب و به روش انتخابی خودش محفوظ می داند.

اظهارات مداخله جویانه ساکی در حالی است که روز گذشته، جان سالیوان سفیر آمریکا در مسکو، به وزارت خارجه روسیه احضار شد تا جوابگوی اتهام ها مبنی بر تحریک معترضان روس باشد.

پیشتر، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه هشدار داده بود که سفارت آمریکا باید جوابگوی این باشد که چرا نقشه مسیرهای منتهی به محل تجمع معترضان در شهرهای مختلف روسیه را منتشر نموده است.

این در حالی است که جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا نیز گفته بود که دولت واشنگتن به رغم تمایل برای تمدید پیمان هسته ای استارت نو، از بابت برخورد روسیه با ناوالنی نگران است.

مسکو هشدار داده است که تداوم مداخله جویی ها و رفتارهای تحریک آمیز واشنگتن، تاثیری مخرب بر رابطه دو کشور خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1336

به "کاخ سفید: همه گزینه ها علیه روسیه روی میز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید: همه گزینه ها علیه روسیه روی میز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید