یورو 2020 تحت تاثیر کرونا قرار می گیرد؟

به گزارش مجله فیروزی، با توجه به میزبانی رم از چند مسابقه یورو 2020، باید دید این رقابت های مهم تحت تاثیر ویروس کرونا قرار خواهد گرفت یا خیر.

یورو 2020 تحت تاثیر کرونا قرار می گیرد؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رویترز، معاون اتحادیه فوتبال اروپا یوفا روز سه شنبه گفت هنوز معین نیست که یورو 2020 تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا که ایتالیا را آلوده نموده است، قرار گیرد.

در همین حال وزیر ورزش ایتالیا گفت که ممنوعیت وقایع در مناطق آسیب دیده می تواند روز دوشنبه برداشته گردد ، اگرچه وی اضافه کرد باید دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

مقامات گفتند که شمار تلفات در ایتالیا در اثر ویروس کرونا به 11 تن رسیده و در حال حاضر بیش از 320 نفر نیز به این ویروس دچار شدند.

دولت ایتالیا رویدادهای ورزشی را در شش منطقه این کشور ممنوع اعلام نموده است اما استثنائاتی را برای مسابقات فوتبال سری آ لحاظ نموده است که می تواند پشت درهای بسته بازی نمایند.

انتظار می رود شش بازی آخر هفته در استادیوم های خالی از تماشاگر باشد که از جمله ملاقات حساس یوونتوس و تیم رده سومی اینتر است.

رم که تا به امروز تحت تأثیر ویروس قرار نگرفته است، قرار است سه بازی مرحله گروهی و یک چهارم مرحله یک چهارم نهایی را در مسابقات یورو 2020 در خرداد میزبانی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 662

به "یورو 2020 تحت تاثیر کرونا قرار می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020 تحت تاثیر کرونا قرار می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید