70 درصد از بدهی 2.5 میلیاردی فدراسیون تیروکمان پرداخت شده است

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیروکمان، غلامرضا شعبانی بهار د جریان بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از این فدراسیون، گزارشی از عملکرد ارائه کرد و گفت: چهار هدف اختصاصی را برای تیر وکمان در نظر داریم که توسعه این رشته در برنامه 5 ساله مهم ترین محور آن است.

70 درصد از بدهی 2.5 میلیاردی فدراسیون تیروکمان پرداخت شده است

وی اضافه کرد: در سال 97 تیراندازان 214 روز و نزدیک به 60 درصد ایام در اردو بودند. به علاوه 5 اعزام داشتیم که با مدال برنز بازی های آسیایی همراه بود. در سال 98 حدود 52 درصد ایام در اردو بودیم. همچنین در 6 مسابقه بین المللی، جهانی و آسیایی شرکت کردیم.

رئیس فدراسیون تیر وکمان تاکید نمود: در مسابقات جهانی هلند برای کسب سهمیه کار سختی داشتیم اما در مسابقات آسیایی تایلند میلاد وزیری به سهمیه رسید و امین میرعلی هم چهارم شد.

وی در مورد لیگ تیروکمان گفت: لیگ برتر نیز برگزار شده که در سال 98 از 17 تیم به 32 تیم افزایش یافته است. تعداد شرکت کننده ها در لیگ 59 درصد افزایش یافت. همچنین در بحث استان ها فعالیت های زیادی اجرا شده است و میزان سفرهای استانی صد درصد افزایش داشته است. در سال 97 حدود 82 درصد بودجه وزارت ورزش محقق شد و این مبلغ در سال 98 در حدود 74 درصد بود. بودجه کمیته در سال 97 و 98حدود 110 درصد و همچنین 123 درصد محقق شده است و از عزیزان تشکر می کنم.

شعبانی بهار بیان کرد: در زمانی که به فدراسیون آمدم 2.5 میلیارد بدهی وجود داشت که یک میلیارد و 700 میلیون یعنی حدود 70 درصد آن پرداخت شده است. این بدهی قبل از حضور من بوده که بخش عمده آن پرداخت شده است. روزی که آمدم حکم توقیف اموال آمده بود. در بحث درآمد شاهد افزایش 300 درصدی بودیم.

رئیس فدراسیون تیروکمان اعلام کرد: ارسال 350 قبضه کمان و 400 عدد فوم به هیات های استانی از مهم ترین برنامه ها بود که در کنار آن حمایت از تولیدکننده داخلی نیز وجود داشت. ما خوابگاه داریم و در آزادی در کانکس اسکان داشتیم که با دوستان پیگیری کردیم و قرارداد 2.5 میلیاردی برای احداث خوابگاه بستیم و انشالله در هفته دولت و یک ساله آن را افتتاح می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 920

به "70 درصد از بدهی 2.5 میلیاردی فدراسیون تیروکمان پرداخت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "70 درصد از بدهی 2.5 میلیاردی فدراسیون تیروکمان پرداخت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید