بارتومئو: مسی باز هم قراردادش با بارسلونا را تمدید خواهد نمود

به گزارش مجله فیروزی، رئیس باشگاه بارسلونا از تمدید دوباره قرارداد فوق ستاره آرژانتینی آبی واناری ها اطلاع داد.

بارتومئو: مسی باز هم قراردادش با بارسلونا را تمدید خواهد نمود

به گزارش خبرنگاران، خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا تأکید کرد که هیچ تماسی از سوی نیمار یا مدیران برنامه اش با او یا دیگر مسئولان باشگاه بارسلونا صورت نگرفته است. بارتومئو در این خصوص گفت: نه نیمار نه پدر او هیچ یک با ما تماس نگرفته اند تا بگویند که می خواهند به بارسلونا برگردند، ضمن اینکه برگرداندن او به بارسلونا بسیار سخت است چون پاری سن ژرمن مثل دیگر باشگاه های بزرگ نمی خواهد بازیکنانش را بفروشد. ما هم می خواهیم بازیکنان بزرگ مان، به قهرمانان تیم تبدیل شوند نه اینکه با آنها تجارت کنیم. نیمار آزادی اش را در ازای 222 میلیون یورو خرید اما بارسلونا به پولی که از فروش او به دست آورد چشم ندوخته بود.

بارتومئو اضافه کرد: ما نمی خواستیم نیمار را بفروشیم. در اسپانیا ما ملزم هستیم که برای قرارداد بازیکنان مان غرامت فسخ معین کنیم اما اگر هر کسی بخواهد سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه یا مسی را بخرد، می گوییم آنها فروشی نیستند. من فکر می کنم که میزان داد و ستد بازیکن میان باشگاه های بزرگ بسیار کم خواهد شد.

رئیس باشگاه بارسلونا درباره آینده لیونل مسی هم مطرح نمود: ما از الان داریم به زندگی پس از مسی فکر می کنیم اما هنوز تا آن موقع فاصله زیادی داریم. مسی بازیکن جوانی است. او 31 ساله است و دو سال دیگر هم با ما قرارداد دارد اما فکر می کنم که او قراردادش را برای مدتی بعد از سال 2021 تمدید کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 32

به "بارتومئو: مسی باز هم قراردادش با بارسلونا را تمدید خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارتومئو: مسی باز هم قراردادش با بارسلونا را تمدید خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید