برف و باران از فردا، احتمال سیلاب در جنوب

به گزارش مجله فیروزی، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در مصاحبه با خبرنگاران گفت: فردا یکشنبه از بعدازظهر بارش برف و باران، وزش باد شدید و در بعضی نقاط کولاک برف در جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، غرب کردستان، شمال زنجان، کرمانشاه، لرستان، شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، شمال کهگیلویه و بویراحمد،ارتفاعات البرز و بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید در ایلام، شمال خوزستان اعلام شده است.

برف و باران از فردا، احتمال سیلاب در جنوب

احد وظیفه اضافه نمود: برای روز دوشنبه بارش برف و باران، وزش باد شدید و در بعضی نقاط کولاک برف در جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، کردستان، زنجان، کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، شمال شرق خوزستان، غرب فارس، جنوب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، ارتفاعات و دامنه های البرز در قزوین، البرز، تهران و شمال غرب سمنان و بارش باران گاهی رعدو برق و وزش باد شدید در ایلام، خوزستان و شمال بوشهر پیش بینی می گردد.

وی هشدار داد: در جاده های کوهستانی مناطق ذکر شده طی این مدت لغزندگی جاده ها و کاهش دید پیش بینی شده از این رو توصیه می گردد تردد در این مناطق با تجهیزات زمستانی باشد. همچنین دوشنبه بارش شدید باران و بالا آمدن آب رودخانه ها در جنوب کهگیلویه وبویر احمد، شمال بوشهر، غرب فارس و شرق خوزستان پیش بینی می گردد. به هموطنان عزیز در این مناطق توصیه می گردد از تردد و توقف در کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری نمایند.

از بعدازظهر امروز شنبه و یکشنبه تا اواسط دوشنبه وزش باد شدید جنوبی در استانهای اردبیل، زنجان و قزوین رخ خواهد داد و احتمال وقوع بهمن در جاده های ارتباطی اردبیل، زنجان، قزوین، البرز به سوی استانهای ساحلی خزر وجود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 6

به "برف و باران از فردا، احتمال سیلاب در جنوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و باران از فردا، احتمال سیلاب در جنوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید