طاهری: دریافت 3 امتیاز از ذوب آهن بسیار مهم است، پاتوسی هنوز به صورت کامل آماده نیست

به گزارش مجله فیروزی، بیژن طاهری مربی تیم فوتبال استقلال گفت که سه امتیاز بازی با ذوب آهن برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.

طاهری: دریافت 3 امتیاز از ذوب آهن بسیار مهم است، پاتوسی هنوز به صورت کامل آماده نیست

بیژن طاهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به پیروزی 2 بر صفر استقلال برابر پارس جنوبی گفت: بازی سختی در پیش داشتیم و پارس جنوبی واقعا تیم خوبی بود که اندازه تیم ما در این بازی پرس کرد. در این بازی فرصت های زیادی را از دست دادیم ولی مهم این بود که 3 امتیاز را بگیریم.

وی در مورد عملکرد پاتوسی در این مسابقه بیان کرد: قبلا هم گفته بودم که پاتوسی بازیکن قابلی است. وی با وجود اینکه برای اولین بار در استادیوم آزادی به میدان رفت اما عملکرد خوبی داشت، این در حالی است که همواره بازی اول سختی های خاص خودش را دارد. پاتوسی هنوز به صورت کامل آماده نیست و در روزهای آینده بهتر خواهد شد.

طاهری با اشاره به بازی فردا برابر ذوب آهن و تقابل استقلال با علیرضا منصوریان اعلام کرد: بازی با ذوب آهن هم 3 امتیاز بیشتر ندارد. تیمی که بازی دو بر صفر باخته را با برد عوض می نماید قطعا تیم خوبی است ولی در شرایطی قرار داریم که دریافت 3 امتیاز بازی با ذوب آهن برای ما بسیار مهم است. اگر می خواهیم موقعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم، دیگر نباید به سادگی امتیاز از دست بدهیم.

مربی استقلال در مورد لیگ قهرمانان آسیا و اینکه آبی پوشان در گروه بسیار سختی قرار گرفته اند، توضیح داد: سال گذشته هم با تیم های پرقدرتی مثل الهلال و العین روبه رو شدیم و سال جاری هم الدحیل اضافه شده که واقعا تیم خوبی است. در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی در پیش داریم ولی تا آخرین توان خودمان می جنگیم تا نتایج خوبی بگیریم. بازیکنان خوبی در پست های مختلف در اختیار داریم و امیدواریم نتایج خوبی بگیریم.

طاهری در مورد گران شدن بلیت ها و اینکه ممکن است تماشاگران حضور کم رنگی در استادیوم آزادی داشته باشند، گفت: وقتی یک جوان بخواهد از جنوب شهر به استادیوم بیاید قطعا تامین هزینه سخت است، خصوصا اینکه بلیت ها گران شده است. خالی بودن استادیوم آزادی اصلا قشنگ نیست و امیدوارم مسئولان تمهیداتی را در نظر بگیرند تا جوان ها مسئله ای برای تهیه بلیت نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 34

به "طاهری: دریافت 3 امتیاز از ذوب آهن بسیار مهم است، پاتوسی هنوز به صورت کامل آماده نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: دریافت 3 امتیاز از ذوب آهن بسیار مهم است، پاتوسی هنوز به صورت کامل آماده نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید