معادن کوچک فعال می شوند، توسعه زیرساخت های صادرات مواد معدنی

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا بهرامن یکشنبه شب در نشست با استاندار بوشهر گفت: در استان بوشهر ظرفیت های بسیار مهمی در حوزه معادن و منابع زیرزمینی وجود دارد که باید به خوبی از این ظرفیت استفاده گردد.

معادن کوچک فعال می شوند، توسعه زیرساخت های صادرات مواد معدنی

وی اظهار داشت: ظرفیت مطلوب استان بوشهر در عرصه ذخائر معدنی فرصت بسیار خوبی برای توسعه سرمایه گذاری است و باید از این ظرفیت مهم برای فعالیت سرمایه گذاری و توسعه اشتغال در این بخش استفاده گردد.

فعالیت 5500 معدن

رئیس خانه معدن ایران از فعالیت پنج هزار و 500 معدن در نقاط مختلف کشور اطلاع داد و اضافه نمود: یکی از اولویت های اصلی ما در خانه معادن ایران، فعالسازی و توسعه معادن کوچک است.

وی با اشاره به اینکه فعال سازی معادن کوچک باعث تقویت اشتغال و توسعه صادرات می گردد، توضیح داد: وضعیت مالی کشور در شرایط ویژه و حساسی است و باید از همه ظرفیت ها استفاده گردد.

بهرامن خواهان استفاده مناسب از فرصت بازار صادراتی کشورهای حوزه خلیج فارس در سطح کشور شد و ادامه داد: معادن استان بوشهر می توانند نیازهای کشورهای همسایه را تامین نمایند.

توسعه صادرات

وی با اشاره به اهمیت ذخائر معادن استان بوشهر برای اجرای طرح های عمرانی اظهار داشت: باید زیرساخت های صادرات مواد معدنی در استان بوشهر توسعه یابد و ساخت پایانه صادراتی مواد معدنی در استان بوشهر لازم است.

رئیس خانه معدن ایران تاکید نمود: بازار صادراتی خوبی در کشورهای حاشیه خلیج فارس برای معادن استان بوشهر وجود دارد و باید از این ظرفیت استفاده بهینه گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 13

به "معادن کوچک فعال می شوند، توسعه زیرساخت های صادرات مواد معدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معادن کوچک فعال می شوند، توسعه زیرساخت های صادرات مواد معدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید