ببینید ، اشک های بی امان کشتی گیر ایران بعد از غافلگیری ، لحظه ضربه فنی محسن نژاد بعد از گرفتن 9 امتیاز

به گزارش مجله فیروزی، کشتی گیر ایران بعد از شکست تلخ برابر حریف ترکیه ای خود به شدت ناراحت بود و به سختی به رختکن رفت.

ببینید ، اشک های بی امان کشتی گیر ایران بعد از غافلگیری ، لحظه ضربه فنی محسن نژاد بعد از گرفتن 9 امتیاز

به گزارش خبرنگاران در ادامه رقابت های جهانی کشتی فرنگی، در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد در دور اول با هان جائه چانگ از کره جنوبی مبارزه کرد که با نتیجه 8 بر صفر به رجحان رسید.

محسن نژاد در دور بعد به مصاف کرم کمال از ترکیه رفت. وی در حالی که 9 بر 3 جلو بود با ضربه فنی نتیجه را واگذار کرد. با وجود درخواست بازبینی فیلم، داوران اعتراض ایران را نپذیرفتند و نماینده کشورمان 9 بر 4 باخت.

محسن نژاد وقتی رقیبش در خاک نشست با اجرای چند فن متوالی 8 امتیاز گرفت اما اصرار او به دامه فن زدن باعث شد تا در یک صحنه غافلگیر و به وسیله رقیبش ضربه گردد. محسن نژاد بعد از شکست مات و مبهوت روی تشک نشسته بود و بعد از برنده اعلام شدن رقیبش نای رفتن به سمت رختکن را نداشت و در بین راه به شدت اشک می ریخت.

محسن نژاد بعد از این شکست در انتظار حضور کرم کمال در فینال بود تا شانس مجدد برای کسب مدال داشته باشد اما حریف او در مبارزه بعدی شکست خود تا کشتی گیر ایرانی ناباورانه حذف گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1964

به "ببینید ، اشک های بی امان کشتی گیر ایران بعد از غافلگیری ، لحظه ضربه فنی محسن نژاد بعد از گرفتن 9 امتیاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، اشک های بی امان کشتی گیر ایران بعد از غافلگیری ، لحظه ضربه فنی محسن نژاد بعد از گرفتن 9 امتیاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید