تارتار: گل اول پرسپولیس کار ما را سخت کرد، در بخش حمله مشکل داریم

به گزارش مجله فیروزی، سرمربی نیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی را بد آغاز کردیم و وقتی گل اول را خوردیم کارمان سخت شد.

تارتار: گل اول پرسپولیس کار ما را سخت کرد، در بخش حمله مشکل داریم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: به لحاظ فنی روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم و بازی را بد آغاز کردیم. وقتی گل اول را خوردیم کارمان سخت شد.

وی اضافه نمود: در بازی های حذفی وقتی گل اول را می خورید همه چیز از دست رفته می گردد و باید حمله و باز بازی کنیم. پرسپولیس تیم قدرتمندی است و توانست گل های بعدی را هم به ما بزند. به هر حال جام حذفی برای ما تمام شد و من به کنفرانس آمدم تا از طرفداران عذرخواهی کنم چون شکست بدی داشتیم و برخلاف بازی با پرسپولیس در لیگ امروز روز خوبی هم نداشتیم و از کیفیت کارمان راضی نیستیم.

تارتار یادآور شد: با توجه به شرایطی که ذوب آهن در یکی دو سال اخیر داشته، باید روی مسابقات لیگ تمرکز داشته باشیم تا بازی صنعت نفت را با نتیجه خوبی به پایان برسانیم و برای نیم فصل دوم آماده شویم.

وی ادامه داد: آمار به ما می گوید که در بخش حمله مشکل داریم و باید تیم مان را تقویت کنیم. مهاجمان ما زحمت می کشند و این تیم در بخش حمله باید تقویت گردد تا ان شاءالله در نیم فصل دوم شرایط بهتری داشته باشیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد داوری گفت: به تیم داوری خسته نباشید می گویم. در صحنه گل اول پرسپولیس وقتی بازیکن حریف با بازیکن ما برخورد داشت فکر می کنم داور می توانست خطا بگیرد، در محوطه جریمه پرسپولیس هم یکی دو صحنه رخ داد که کارشناسان باید نظر بدهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1829

به "تارتار: گل اول پرسپولیس کار ما را سخت کرد، در بخش حمله مشکل داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: گل اول پرسپولیس کار ما را سخت کرد، در بخش حمله مشکل داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید