تایید صلاحیت کاندیداهای کشتی و وزنه برداری اعلام نشده است

به گزارش مجله فیروزی، سیدمحمد شروین اسبقیان در مصاحبه با خبرنگاران با تاکید بر اینکه در رابطه با استعلام صلاحیت کاندیداهای فدراسیون های کشتی و وزنه برداری از مراجع ذی صلاح هنوز هیچ نتیجه ای به وزارت ورزش اعلام نشده است، گفت: معمولاً نتیجه تأیید صلاحیت کاندیداها در این مرحله به صورت تک به تک و جداگانه اعلام نمی گردد. مراجع ذی صلاح بعد از جمع بندی نهایی در خصوص همه کاندیداهای یک فدراسیون، نتیجه را در اختیار وزارتخانه قرار می دهند. تا به امروز این اتفاق در خصوص کشتی و وزنه برداری نیفتاده است.

تایید صلاحیت کاندیداهای کشتی و وزنه برداری اعلام نشده است

وی توضیح داد: دلیل مشخص نبودن زمان برگزاری انتخابات برای این دو فدراسیون هم همین مسئله است. البته با توجه به مدت زمانی که از اعلام اسامی کاندیداها و ارسال پرونده آنها به مراجع ذی صلاح می گذرد، پیش بینی می کنیم که در هفته های آینده نتیجه آنالیز صلاحیت آنها اعلام گردد. به همین دلیل از طرف معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش اعلام شده که نیمه اول تیرماه انتخابات وزنه برداری و کشتی برگزار می گردد که تا آن موقع سرپرستان این دو فدراسیون نسبت به برگزاری انتخابات هیأت های استانی اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها در پاسخ به این پرسش که آیا باتوجه به المپیکی بودن کشتی و وزنه برداری، احتیاج نیست رایزنی هایی برای تسریع روند آنالیز صلاحیت کاندیداها و اعلام نتیجه قطعی صورت بگیرد؟ گفت: قطعاً این رایزنی صورت می گیرد اما ارگان های نظارتی برای اینکه حقی از کاندیدایی ضایع نگردد، آنالیز های خود را کاملاً دقیق و بر اساس مستندات انجام می دهند. دلیل طولانی شدن پروسه آنالیز صلاحیت ها همین مسئله است.

اسبقیان با تاکید دوباره بر اینکه ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون والیبال بعد از اتمام کامل دیدارهای تیم ملی در لیگ ملت ها انجام می گردد، اعلام نمود: در خصوص فدراسیون هایی که دوره ریاست چهارساله آنها سال جاری به سرانجام می رسد، همین سال جاری برای برگزاری انتخابات اقدام می گردد. طبق روال جدید در این فدراسیون ها ابتدا سرپرست مشخص و بعد از آن اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 92

به "تایید صلاحیت کاندیداهای کشتی و وزنه برداری اعلام نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید صلاحیت کاندیداهای کشتی و وزنه برداری اعلام نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید