تور پوکت ارزان: جاذبه های توریستی شهر پوکت

به گزارش مجله فیروزی، معرفی جاذبه های توریستی شهر پوکت

شهر پوکت یکی از شهر های بسیار زیبا و رویایی کشور تایلند می باشد. این شهر دارای سواحل و جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید. در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر پوکت را به شما معرفی کنیم. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور پوکت ارزان: جاذبه های توریستی شهر پوکت

برای سفر با تور پوکت ارزان همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای پوکت تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

معبد وات چالونگ شهر پوکت:

شهر پوکت دارای یک معبد بودایی بسیار قدیمی می باشد که به دو راهب مقدس در قدیم تقدیم شده است. این معبد در سالیان دور محل پرستاری و درمان کارگران معدن فقیر بوده است. بعلاوه این معبد دارای معماری و نقاشی های بسیار جالبی است و افراد برای ورود به آن می بایست بدون کفش و با لباس کامل باشند. وات چالونگ یکی از عظیمترین معابد بودایی تایلند می باشد و دارای 36 مجسمه بودا است. بلیط تهران استانبول

سواحل و جزایر شهر پوکت:

در این شهر سواحلی زیبا وجود دارد که در اینجا برخی از مهم ترین ها را معرفی می کنیم. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

جزیره فی فی در شهر پوکت:

فی فی یکی از قشنگ ترین جزیره های جهان می باشد. این جزیره یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری نه تنها در شهر پوکت بلکه در کل کشور تایلند می باشد. برای رفتن به این جزیره که در فاصله بیش از 40 کیلومتری این شهر قرار گرفته است می بایست از کشتی و یا قایق های موجود استفاده کرد.

این جزیره دارای سواحل زیبا و مرجانی، غارهای زیبا و وحشت انگیز و طبیعت زیبا و چشم نواز است. فی فی خود شامل دو قسمت فی فی عظیم و فی فی کوچک می باشد. فی فی کوچک مسکونی نیست اما یک غار به نام غار وایکینگ کیو دارد که بسیار دیدنی است. در جهت رفتن به این جزیره کشتی ها توقف می کنند و شما می توانید به داخل آب شیرجه بزنید و در آن شنا کنید.

خلیج فانگ نا شهر پوکت:

فانگ نا یک خلیج شگفت انگیز می باشد که در فاصله بیش از 490 مایلی شهر بانکوک قرار گرفته است. این خلیج در بین شهر پوکت و کرابی قرار گرفته است. این خلیج دارای صخره های آهکی است که از آب های سبز رنگ خلیج بیرون آمده است و جلوه ای زیبا را ایجاد نموده است. در این خلیج وسایل زیادی برای ورزش های ابی مختلف وجود دارد که گردشگران می توانند آن ها را اجاره نموده و از آن ها استفاده کنند. در صورتی که گرسنه شده اید می توانید از رستوران های خلیج بهره ببرید که بی نظیر می باشند. بلیط هواپیما تهران مشهد

ساحل آواز شیر شهر پوکت:

از این ساحل به نام قطعه ای از بهشت که بر روی زمین جا مانده است یاد می کنند. این ساحل یک خلیج منحنی شکل و کوچک است که با پرتگاه های سخت و بلند خود جزو زیباترین جاذبه های پوکت است. ساحل لایم سینگ 150 متر طول دارد و سراسر آن از نخل های زیبا پوشیده شده است.

پارک های سرگرمیی و باغ وحش و آکواریم شهر پوکت:

از مهم ترین منطقه ها دیدنی این شهر پارک ها و باغ وحش های آن است که برترین آنها عبارتند از:

باغ وحش شهر پوکت:

در شهر پوکت یک باغ وحش عظیم و دیدنی هم قرار گرفته است. در این باغ وحش می توانید انواع حیوانات و پرندگان را ببینید و از پایکوبی فیل ها لذت ببرید. در باغ وحش می توانید تمساح های مختلف را ببینید و از هنرهای آن ها لذت ببرید. خرید بلیط هواپیما

آکواریم گرجهتی شهر پوکت:

این اکواریم عظیم اولین اکواریم تایلند می باشد که به این سبک ساخته شده است و دارای یک مجموعه عظیم از ماهی های استوایی، لاک پشت ها، مرجان ها و دیگر گونه های جانوری است.

پارک سرگرمیی فانتاسی شهر پوکت:

فانتاسی یک شهر بازی و پارک سرگرمیی به سبک اصیل تایلندی می باشد و از آن به اسم دیزنی لند جنوب شرق آسیا یاد می کنند. این پارک علاوه بر مکان های سرگرمیی دارای بازی های متنوع، فروشگاه های عظیم، رستوران ها و کافه های بین المللی و نمایش های مختلف می باشد. یکی دیگر از سرگرمی های جالب این پارک آشنایی با فیل ها و سواری با این موجودات غول پیکر است.

منطقه قدیمی شهر پوکت:

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر پوکت منطقه باستانی و معروفیت آن در تایلند می باشد. گردشگران در این منطقه از شهر می توانند تاریخچه قدیمی این شهر را ببینند و از معابد و عبادت گاه ها، کافه، موزه های شخصی، تابلو فروشی ها و … بازدید کنید. در این قسمت شهر رستوران های محلی و بین المللی زیادی وجود دارد. مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1607

به "تور پوکت ارزان: جاذبه های توریستی شهر پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور پوکت ارزان: جاذبه های توریستی شهر پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید