هشدار اروگوئه و ونزوئلا درباره سفر به آمریکا

به گزارش مجله فیروزی، دولت های اروگوئه و ونزوئلا، درپی تیراندازی های مرگبار در آمریکا، به شهروندان خود توصیه نموده اند از سفر به این کشور پرهیز نمایند.

هشدار اروگوئه و ونزوئلا درباره سفر به آمریکا

به گزارش سی ان ان، وزارت خارجه اروگوئه در توصیه ای به شهروندان خود گفته است که در صورت سفر به آمریکا، اقدامات احتیاطی لازم را درنظر داشته باشند. در این بیانیه، همچنین از شهروندان این کشور خواسته شده از شهرهایی مانند دیترویت، بالتیمور و آلباکرک دوری نمایند. این شهرها در لیست 20شهر خطرناک جهان از سوی مجله سی ای او قرار گرفته اند. وزارت خارجه ونزوئلا هم در بیانیه ای از شهروندان این کشور خواسته است در پی حمله مرگبار در ال پاسو در تگزاس، سفر خود به آمریکا را به تعویق بیندازند.

2حمله از سوی 2سفیدپوست فزونی طلب در کمتر از 24ساعت در دیتون و ال پاسو، 31کشته به جا گذاشت. تعدادی زیادی از این قربانیان، لاتین تبار بوده اند.

اروگوئه در بیانیه خود به افزایش خشونت های نژادی در آمریکا اشاره نموده و ونزوئلا هم به مالکیت گسترده اسلحه در آمریکا اشاره نموده است.

بهار سال جاری، وزارت خارجه آمریکا ونزوئلا را در ردیف خطرناک ترین کشورها (سطح 4) برای سفر شهروندانش قرار داده است. اروگوئه هم از سوی وزارت خارجه آمریکا در سطحل2 فهرست کشورهای خطرناک دسته بندی شده و از شهروندان آمریکایی خواسته شده با حداکثر احتیاط به این کشور سفر نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 131

به "هشدار اروگوئه و ونزوئلا درباره سفر به آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار اروگوئه و ونزوئلا درباره سفر به آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید