کومان: شکست در ال کلاسیکو بیش از 3 امتیاز است ، مستحق شکست نبودیم

به گزارش مجله فیروزی، سرمربی بارسلونا تیمش را مستحق شکست برابر رئال مادرید در ال کلاسیکو نمی داند. او بازهم قول داد که تیمش در آینده پیشرفت کند.

کومان: شکست در ال کلاسیکو بیش از 3 امتیاز است ، مستحق شکست نبودیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از الموندو، بارسلونا در حساس ترین بازی هفته دهم رقابت های لالیگا در خانه از رئال مادرید پذیرایی کرد.

بارسلونا با پیروزی در این بازی می توانست خود را به طور کامل از بحران خارج کند اما برابر هواداران خود با نتیجه دو بر یک مغلوب گردید تا بار دیگر وارد بحران شود.

کومان بعد از بازی گفت: بارسلونا شایسته بیشتر از این بود. سخت است که این شکست را هضم کرد. تلاش زیادی کردیم اما نتوانستیم که نتیجه مورد نظر را به دست آوریم. در نیمه نخست بهتر بودیم و فرصت های زیادی را خلق کردیم. در کل تیم خوب کار کرد.

او ادامه داد: رئال به خوبی دفاع کرد. اکنون وقت حسرت و غصه خوردن نیست. ما از این شکست ناراحت هستیم اما تلاش می کنیم تا در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

کومان درباره شرایط بازیکنان در رختکن گفت: بازیکنان مثل همیشه از این شکست ناراحت هستند و احساس بدی دارند. باید این بازی را دوباره نگاه کنم و تلاش کرد تا اشتباهات را در دیدارهای بعدی تکرار نکرد. آیا به گل دوم رئال نگاه کردید. ما تا آستانه گل پیش رفتیم اما یک ناهماهنگی باعث شد تا رئال در ضد حمله گل دوم را بزند. هواداران به خوبی ازتیم حمایت کردند. تیم نشان داد که کمتر از رئال نیست. قول می دهم که رفته رفته خوب و بهتر شویم.

سرمربی بارسلونا درباره شعار هواداران علیه لوک دی یونگ گفت: اصلا این رفتار را دوست نداشتم. او بازیکن بارسلونا است و باید حمایت شود.

او در سرانجام گفت: بله قبول دارم که شکست در ال کلاسیکو بیش از سه امتیاز دارد با این حال نباید روحیه خود را از دست داد و باید به بازیهای بعدی فکر کرد. بارسلونا رفته رفته آماده پیروزی در بازی های بزرگ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1685

به "کومان: شکست در ال کلاسیکو بیش از 3 امتیاز است ، مستحق شکست نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: شکست در ال کلاسیکو بیش از 3 امتیاز است ، مستحق شکست نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید