کونسیسائو: طارمی عملکردی فوق العاده داشت

به گزارش مجله فیروزی، سرمربی پورتو از عملکرد مهاجم ایرانی خود مقابل میلان تمجید کرد.

کونسیسائو: طارمی عملکردی فوق العاده داشت

به گزارش خبرنگاران، فوتبال اروپا بار دیگر شاهد درخشش مهدی طارمی بود. پورتو شب گذشته (سه شنبه) به لطف پاس گل این بازیکن در دقیقه 65 با نتیجه یک بر صفر بر میلان غلبه کرد و در رتبه سوم جدول گروه B لیگ قهرمانان اروپا باقی ماند.

سرجیو کونسیسائو با تمجید از شاگردانش بابت این پیروزی گفت: تیمی بالغ و باتجربه دیدم که می دانست چگونه باید سازماندهی دفاع حریف را متلاشی کند. میلان راه های گلزنی زیادی دارد و بعد از رئال مادرید، پُرافتخارترین باشگاه تاریخ دنیا است. بازی کاملی نبود و تأثیر کافی را نداشتیم، اما به تکامل نزدیک بودیم.

وی با بیان اینکه تیمش می توانست بیشتر از یک بار دروازه میلان را باز کند، توضیح داد: شایسته این پیروزی بودیم، اما شایستگی زدن گل های بیشتری داشتیم. ما آماده سازی خوبی برای این مسابقه داشتیم و بازیکنان، استراتژی لازم را در زمین پیاده کردند. آنها خیلی خوب، درگیرانه و دقیق عمل کردند و باید به بازیکنان تبریک بگویم. آنها نمایشی فوق العاده در سطحی ارائه کردند که به آن عادت داشتیم.

سرمربی پورتو در پاسخ به این پرسش که آیا مهدی طارمی که فرصت های زیادی را از دست داد، توانسته انتظارات او را برآورده کند یا خیر، گفت: طارمی می داند که بازی تمام شده و نمی توان به عقب برگشت. ما باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم و این موضوع، هویت ما را نشان می دهد. متأسفانه طارمی مقابل میلان گلزنی نکرد، اما عملکردی فوق العاده داشت و من از او راضی هستم. حرف دیگری برای گفتن ندارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1679

به "کونسیسائو: طارمی عملکردی فوق العاده داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونسیسائو: طارمی عملکردی فوق العاده داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید