یک ماه بلاتکلیفی در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران، بیشتر از یک سال از اتمام دوره قانونی ریاست در فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری می گذرد با این حال و با وجود ثبت نام کاندیداها هنوز تکلیف انتخابات این فدراسیون تعیین نشده و همچنان دوره سرپرستی در این فدراسیون برقرار است.

یک ماه بلاتکلیفی در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

محمود صیدانلو رئیس پیشین فدراسیون اتومبیل رانی و موتورسواری بود. بهمن ماه گذشته و با اتمام دوره چهارساله ریاست وی، مازیار ناظمی به عنوان سرپرست برای این فدراسیون منصوب شد. اما ورود وی به انتخابات باعث شد وزارت ورزش سرپرست جدیدی را برای اهالی موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب کند.

شهرزاد کیانی با تجربه 12 سال دبیر کلی در فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی، دومین سرپرستی بود که برای این فدراسیون منصوب شد. حکم سرپرستی کیانی، شهریور ماه صادر شد و تا آخر ماه اعتبار داشت چرا که در این ماه به خاطر بروز بعضی مسائل و عدم برگزاری انتخابات، سرپرست دیگری امور فدراسیون را برعهده گرفت.

محمدرضا مقصودلو سومین سرپرست منصوب برای فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری بود که از آذرماه مدیریت خود در این فدراسیون را شروع کرد و معین نیست تا چه زمان این مسئولیت را عهده دار خواهد بود به خصوص اینکه وزارت ورزش هنوز در رابطه با برگزاری مجمع انتخاباتی اقدامی انجام نداده است.

انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری در حالی نامعین است که ثبت نام کاندیداهای این فدراسیون اجرا شده و پفراینده کاندیداها تا مرحله تأیید در مراجع ذیصلاح هم پیش رفته است. جواد برات، مهرداد همتیان، عزیز تراز، محمود صیدانلو، ندا مطلبی و مازیار ناظمی 6 کاندیدایی هستند که از مجموع 12 متقاضی ریاست در فدراسیون اتومبیل رانی و موتورسواری پیروز شدند، تأییدیه صلاحیت مدیریت خود را از کمیسیون تطبیق وزارت ورزش بگیرند. پفراینده این کاندیداها جهت اعلام صلاحیت قطعی برای مراجع ذیصلاح ارسال شده اما بعضی ابهامات در این مرحله و عدم اعلام آرای قطعی باعث شده فرایند انتخاباتی به مشخص تاریخ مجمع نرسد.

این در حالی است که طبق ماده 14 آیین نامه نحوه انتخابات رئیس، در صورتی که به هر علتی بعد از گذشت شش ماه از ثبت نام کاندیداها، انتخابات به انتها نرسد، ضروری است نام نویسی از کاندیداها مجدد انجام گردد. البته اینکه با توجه به نام نویسی کاندیداهای فدراسیون اتومبیل رانی و موتورسواری در بازه زمانی 4 تا 19 شهریورماه، هنوز یک ماه به زمان مقرر 6 ماهه برای تجدید نام نویسی کاندیداها باقی مانده اما با توجه به چگونگی فرایند طی شده، احتمال اینکه این موضوع یعنی نام نویسی دوباره از کاندیداها به قطعیت برسد، بعید نیست. همانگونه که انتها انتخاباتی فدراسیون شطرنج هم در نهایت به این مرحله کشیده شد.

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی طی ماه های گذشته به خاطر مسائل مطرح پیرامون ورود موتورهای سنگین با حاشیه های زیادی روبرو شد. اما معین نیست که چرا با وجود این شرایط، وزارت ورزش نسبت به تسریع فرایند انتخاباتی در این فدراسیون اقدامی نداشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1295

به "یک ماه بلاتکلیفی در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ماه بلاتکلیفی در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید