آخرین فرصتِ مهاجم جوان استقلال، وعده قائدی در خانه محقق می گردد؟

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران، مهدی قائدی مهاجم جوان آبی پوشان که در ابتدای فصل و زمانی که با انتقاد کارشناسان بابت بر تن کردن پیراهن شماره 10 استقلال روبرو شد، وعده داد که در این فصل حداقل 10 گل برای این تیم بزند. ادعایی که شاید خیلی ها نمی توانستند آن را باور نمایند.

آخرین فرصتِ مهاجم جوان استقلال، وعده قائدی در خانه محقق می گردد؟

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

با شروع فصل نوزدهم قائدی هم تحت تاثیر حضور استراماچونی به بلوغ فوتبال رسید تا بهترین دوران خود را تجربه کند. این مهاجم جوان سریال گلزنی هایش را هم شروع کرد و خیلی زود شمار گل های خود را به عدد 9 رساند تا در یک قدمی تحقق وعده ای قرار داشته باشد که در ابتدای فصل داده بود.

تعطیلی بلند مدت ناشی از شیوع ویروس کرونا فرایند گلزنی قائدی را متوقف کرد و این مهاجم ریز نقش که یکی از بهترین پنالتی گیرها و پاسورهای این فصل بود، در دوران بعد از کرونا توفیقی در گلزنی نداشت تا در یک قدمی تحقق وعده بزرگش توقف نموده باشد.

استقلال در آخرین هفته از لیگ برتر میهمان شاهین بوشهر است. شاهینی که سقوطش به لیگ یک قطعی شده و این بازی آخرین فرصت برای مهاجم بوشهری آبی پوشان است که بتواند در شهر خود و با باز کردن دروازه همشهریانش به وعده بزرگی که در ابتدای فصل داده بود جامعه عمل بپوشاند.

ملاقات تیم های استقلال و شاهین بوشهر در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر از ساعت 20:45 یکشنبه 30 مرداد در بوشهر انجام می گردد. این ملاقات برای بوشهری ها یک ملاقات تشریفاتی است و تنها انگیزه آنها برای این بازی خداحافظی با خاطره ای خوش از لیگ برتر است و این در حالی است که امتیازات این بازی برای آبی پوشان بسیار حیاتی است چرا که نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی آنها در گرو این ملاقات است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 965

به "آخرین فرصتِ مهاجم جوان استقلال، وعده قائدی در خانه محقق می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فرصتِ مهاجم جوان استقلال، وعده قائدی در خانه محقق می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید