بازگشت دژاگه به تمرینات تراکتور، غیبت داریوش شجاعیان و تمرین اختصاصی دیاباته در تمرین آبی پوشان

به گزارش مجله فیروزی، خبرگزاری خبرنگاران- آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.

بازگشت دژاگه به تمرینات تراکتور، غیبت داریوش شجاعیان و تمرین اختصاصی دیاباته در تمرین آبی پوشان

به گزارش خبرنگاران، باشگاه ذوب آهن اصفهان نسبت به شایعات مطرح شده در مورد سرمربی جدید این تیم واکنش نشان داد. روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان، با انتشار اطلاعیه ای نسبت به شایعات اخیر واکنش نشان داد. در این اطلاعیه آمده است: تمامی موارد و مباحث مطرح شده در مورد شروط مربیان برای عقد قرارداد با باشگاه ذوب آهن اصفهان را کذب محض و ساخته و پرداخته اذهان بعضی افراد مغرض است.

همچنین هنوز هیچ فردی به عنوان سرمربی آینده تیم ذوب آهن اصفهان معین نشده و مباحث مطرح شده برآورد رسانه ای است.

به محض قطعی شدن سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و عقد قرارداد، طی روزهای آینده به وسیله مبادی رسمی خبری باشگاه به اطلاع اصحاب رسانه خواهد رسید.

- استقلالی ها امروز در استادیوم راه آهن تمرینات خود را پیگیری کردند. تمرین روز پنجشنبه استقلال دقایقی پیش خاتمه یافت. تمرین روز پنجشنبه تیم فوتبال استقلال از ساعت 11 با صحبت های محمود فکری و در استادیوم راه آهن شروع شد. بازیکنان استقلال در بخش اول و پس از گرم کردن به کارهای سرعتی و بدنی زیر نظر قربانعلی پور مشغول شدند. بخش اصلی این جلسه تمرینی را مرور یک تاکتیک تهاجمی تشکیل داد. مرور ضربات ایستگاهی آخرین بخش این جلسه تمرینی بود. داریوش شجاعیان به دلیل مصدومیت در این تمرین غایب بود و دیاباته در این جلسه تمرینی به صورت اختصاصی کار کرد.

- پرسپولیسی ها استراحت می نمایند. به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت که در آخرین ملاقات خود با یک گل از سد مس رفسنجان گذشتند دیروز یک جلسه تمرین در دو گروه برگزار کردند. با صلاح دید کادر فنی تیم، پرسپولیس امروز استراحت می نماید و از فردا مجددا به تمرینات بازمی شود تا خود را برای ملاقات با پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر آماده کند.

- هافبک تیم تراکتور پس از رهایی از مصدومیت، در تمرینات سرخپوشان تبریزی شرکت کرد. اشکان دژاگه که به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته بود در دو بازی گذشته تراکتور مقابل آلومینیوم اراک و پرسپولیس به زمین برود، پس از برطرف مصدومیت به تبریز بازگشت و در تمرینات تراکتوری ها شرکت کرد. همچنین اعضای تیم تراکتور پیش از تمرین امروز در تست کرونا شرکت کردند. تراکتور در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال روز یکشنبه 26 بهمن در تهران میهمان سایپا خواهد بود.

- حضور هانی نموده در تمرینات استقلال واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را در پی داشت. به نقل از سایت رسمی فدراسیون، ملاقات تیم های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان در شرایطی برگزار گردید که تیم ذوب آهن به دلیل سوء رفتار تیمی از داور 7 کارت زرد و قرمز دریافت کرد که این تیم به پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

رحمان رضایی به دلیل توهین و بدرفتاری برابر داور که منجر به اخراجش شد به 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است. رسول زمانی مربی تیم ذوب آهن به دلیل توهین و بدرفتاری برابر ناظر بازی که منجر به اخراجش شد به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است. به دلیل حضور افراد غیر مرتبط و غرببه در محل تمرین باشگاه استقلال و ملاقات با بازیکنان و کادر فنی و سرپیچی از دستوالعمل های بهداشتی که سلامت بازیکنان و کادر فنی را به خطر انداخته، باشگاه استقلال به مبلغ 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1307

به "بازگشت دژاگه به تمرینات تراکتور، غیبت داریوش شجاعیان و تمرین اختصاصی دیاباته در تمرین آبی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت دژاگه به تمرینات تراکتور، غیبت داریوش شجاعیان و تمرین اختصاصی دیاباته در تمرین آبی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید