رادوشوویچ نزدیک به در خروجی، سنگ عظیم پیش روی باشگاه پرسپولیس

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران، علیرضا بیرانوند در حالی قبل از اتمام رقابت های لیگ برتر نوزدهم از جمع بازیکنان پرسپولیس جدا شد که یحیی گل محمدی مخالف جدی رفتن دروازه بان تیم ملی ایران قبل از خاتمه بازی های فصل به رویال آنتورپ بلژیک بود.

رادوشوویچ نزدیک به در خروجی، سنگ عظیم پیش روی باشگاه پرسپولیس

با این حال بیرانوند تصمیم به رفتن از پرسپولیس گرفت تا بوژیدار رادوشوویچ در ادامه رقابت های لیگ برتر و جام حذفی از دروازه این تیم محافظت کند.

عملکرد نه چندان قابل قبول رادو در لیگ برتر بخصوص ملاقات این تیم مقابل استقلال تهران در نیمه نهایی جام حذفی باعث افزایش تردید گل محمدی برای حفظ این دروازه بان گردد.

کادر فنی سرخپوشان که پیش از این ملاقات نیز اصرار به جذب دروازه بان داشتند حامد لک را در اولین روزهای جابجایی تابستانی جذب کردند تا در صورت احتیاج از او استفاده نمایند.

پیگیری های خبرنگاران، نشان می دهد گل محمدی همچنان علاقه به جذب رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال تراکتور تبریز دارد و بعید نیست او را جانشین رادو در لیست بازیکنان خود برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا و بازی های لیگ برتر فصل آینده کند.

در صورتیکه مظاهری بتواند نظر مسئولان باشگاه تراکتور را برای دریافت رضایتنامه اش جلب کند راهی پرسپولیس می گردد. از سوی دیگر سرخپوشان در صورت فسخ با رادو بایستی مبلغ 200 هزار دلار به او بپردازند که سنگ بزرگی پیش پای پرسپولیس گذاشته است.

با این حال باشگاه پرسپولیس منتظر است تا مظاهری در روزهای ابتدایی هفته آینده مذاکره با مسئولان باشگاه تراکتور را به انتها رسانده و سپس درباره ماندن یا رفتن سنگربان کروات خود تصمیم گیری کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1022

به "رادوشوویچ نزدیک به در خروجی، سنگ عظیم پیش روی باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادوشوویچ نزدیک به در خروجی، سنگ عظیم پیش روی باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید