بهار پرسپولیس با یک شکست خزان نمی شود؛ قهرمان بلامنازع ایران با قدرت برمی شود

به گزارش مجله فیروزی، تهران (پانا) - ستاره سابق پرسپولیس و استقلال معتقد است به رغم شکست پرسپولیس مقابل الهلال، این تیم یکبار دیگر با قدرت به لیگ برتر بازخواهد گشت و این شکست را جبران می نماید.

بهار پرسپولیس با یک شکست خزان نمی شود؛ قهرمان بلامنازع ایران با قدرت برمی شود

فرزاد آشوبی در گفت وگو با پانا، درباره دلایل شکست پرسپولیس مقابل الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس در بازی با الهلال مثل همواره نبود و خیلی عقب نشینی کرد که این موضوع برای خودم هم جای ابهام دارد. به نظرم ترس بی فایده پرسپولیسی ها از مهاجمان الهلال باعث این شکست شد. من فکر می کنم عمده مشکل پرسپولیس برابر الهلال عدم آمادگی این تیم از نظر تاکتیکی بود.

وی تاکید نمود: قطعا حضور در چنین رقابت هایی با چنین سطحی به برنامه ریزی ویژه ای احتیاج دارد. به هر حال پرسپولیس در شرایطی به این رقابت ها آمده بود که هنوز بازی های لیگ شروع نشده بود و در شرایط مسابقه نبودند. البته من معتقدم این موضوع نمی تواند تاثیرگذاری ویژه ای داشته باشد اما به هرحال اهمیت دارد. تیم الهلال وقتی به این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا می رسد بدون شک همه تلاشش را می نماید که در برترین وضع آمادگی به میدان بیاید. پرسپولیس اما در این بازی کاملا متفاوت بود و همانطور که گفتم تیم همیشگی نبود. این تیم اصلا بازی سازی نکرد و شیوه بازی اش بسیار مبتدی بود که باعث تعجب من شده بود. آنها کاملا در برابر الهلالی ها عقب نشینی نموده بودند و در نهایت تیم حریف از برترین فرصت خود استفاده کرد.

آشوبی با بیان اینکه نباید همواره انتظار برد داشته باشیم، اظهار کرد: به هر حال فوتبال گاهی خیلی غیرقابل پیش بینی است و بازی برابر الهلال هم یکی از همان موارد غیرقابل پیش بینی بود. تیم پرسپولیس هم در برابر الهلال سطح فنی بالایی نداشت که البته به نظرم کادر فنی باید دلیل آن را آسیب شناسی کند. مشکل اصلی پرسپولیسی ها در این ملاقات عدم تمرکز کافی بود و همین موضوع کار را سخت کرد.

بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال درباره واکنش ها به این شکست گفت: حضور هر کدام از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا افتخاری برای فوتبال ایران است و این موضوع فارغ از رنگ ها است. برای من جای تعجب داشت که چرا بعضی طرفداران تیم های دیگر تا به این حد از باخت پرسپولیس خوشحالی کردند. قطعا پرسپولیس هم با توجه به توان فنی و اتحاد تیمی و بازیکنانی که دارد می تواند خیلی زود به شرایط ایده آل برشود. ما نباید با یک شکست فکر کنیم خزان این تیم فرارسیده و به موفقیت آن شک کنیم. بهار پرسپولیس با یک شکست خزان نخواهد شد و قطعا شرایط پرسپولیس بهتر می شود.

ملی پوش سابق فوتبال ایران مطرح کرد: لیگ قهرمانان آسیا آزمون سخت برای همه تیم های قاره کهن است که بتواند سهمیه آن را کسب نمایند و در این مسابقات حضور پیدا نمایند. در کنار آن تیم ها هم برای موفقیت در این مسابقه هزینه های زیادی می نمایند. در همین تیم الهلال قرارداد یک بازیکن خارجی آن به میزان بودجه فصل یک تیم باشگاهی ایران است . در چنین شرایطی تیم های ایرانی یک جنگ نابرابر دارند اما آنها همواره ثابت کردند در شرایط سخت حرف برای گفتن دارند. پرسپولیس هم هم اکنون 5 سال قهرمان بلامنازع لیگ ایران است و تا به امروز شایستگی های خود را نشان داده و از این پس هم با قدرت برمی شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1680

به "بهار پرسپولیس با یک شکست خزان نمی شود؛ قهرمان بلامنازع ایران با قدرت برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهار پرسپولیس با یک شکست خزان نمی شود؛ قهرمان بلامنازع ایران با قدرت برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید