شرایط بد مدیریت پرسپولیس بخاطر بی لیاقت هاست، همدستی با سعودی ها عین خیانت به مملکت است

به گزارش مجله فیروزی، مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من 41 سال پیش در انتها مسابقات پکن که تیم ملی قهرمان شده بود گفتم. گفتم بی لیاقت ها نباید جایی در مدیریت ورزش داشته باشند. خیلی ها آن روز ناراحت شدند ولی واقعیت بود.

شرایط بد مدیریت پرسپولیس بخاطر بی لیاقت هاست، همدستی با سعودی ها عین خیانت به مملکت است

گروه ورزشی خبرنگاران- در روزهایی که باشگاه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا پیروز به راهیابی به فینال این دیدارها شده همچنان هواداران این تیم بابت بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و بدهی های کلان به برانکو، کالدرون و بازیکنان خارجی به شدت نگران شرایط تیم محبوبشان هستند و از طرفی بازیکنان تیم هم یک به یک ساز جدایی سرداده اند.

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با دانشجو، درباره چرایی این شرایط در پرسپولیس و به طور کلی فوتبال ایران حرف زد.

*متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

*آقای ابراهیمی!ضمن تسلیت بابت درگذشت همسرتان، درباره چرایی شرایط این روزهای باشگاه پرسپولیس و بدهی های کلان و مسایلی از این دست صحبت می کنید؟

- ممنون بابت توجهی که به بنده داشتید. من این موضوع را 41 سال پیش در خاتمه مسابقات پکن که تیم ملی قهرمان شده بود گفتم. گفتم بی لیاقت ها نباید جایی در مدیریت ورزش داشته باشند. خیلی ها آن روز ناراحت شدند و گفتند بعد از قهرمانی جای این حرفها نیست ولی این روزها را می دیدم که با تغییرات زیاد در مدیرعاملی باشگاه شرایط بدی در انتظار این تیم است.

* مدیریت در پرسپولیس؟

- هم پرسپولیس و هم استقلال. 21 مدیرعامل در 41 سال برای پرسپولیس و 19 مدیرعامل برای استقلال در همین بازه زمانی نشان دهنده چیست؟ ما حتی مدیرعامل 3 ماهه هم داشتیم که محمدحسن انصاری فرد یکی از آنهاست. این نابسامانی باعث شده تا بیشترین طول زمان مدیرعاملی به 3 سال برسد و وقتی هر 6 ماه یک نفر جدید بیاید بازیکن و مربی هم سردرگم می شوند.

* دلیل ناراحتی بازیکنان و زمزمه جدایی برای همین است؟

- بخشی این است و بخشی بی پولی! وقتی بازیکن می بیند در خارج از ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس می تواند سالی 5، 6 میلیارد بدون دغدغه و دلهره که آی چکم برگشت خورد، آی مالیاتش را زدند آی دلال چقدر می خواهد و اینها را ندارد و دو، سه سال بازی می نماید و بعد بارش را می بندد. چرا علیپور و ترابی رفتند؟ چون امید ابراهیمی استقلال را دیدند که راحت و بدون دردسر آنجا بازی می نماید.

* پس بدهی ها چه می گردد؟

- تا وقتی پول نباشد همین است. من و علی پروین 5 سال متوالی در فوتبال ایران قهرمان بودیم ولی در سال ششم بودجه ندادند و کار خوابید. بی پولی در ورزش و کاهش ارزش ریال باعث شده تا غیر از فوتبال در خیلی رشته های دیگر هم بچه های ورزشکار راهی خارج از ایران شده و آنجا مسابقه می دهند.

* این اواخر در لیگ قهرمانان بعضی استقلالی ها می خواستند به ای اف سی آمار بدهند که پرسپولیس از بازیکن غیرقانونی در ترکیبش استقفاده نموده است. خبر دارید؟

- این واقعا عین خیانت به مملکت است. ما وقتی در ایران و درون یک زمین با هم رقابت داریم رقیبیم و در چنین روزهایی نماینده ایران نماینده همه ملت ایران است. گرچه فیفا و ای اف سی هم این شکایتها را رد کردند و روسیاهی فقط به ذغال ماند ولی این کار اصلا درست نبود و نوعی خیانت به مملکت خودمان بود. فقط می توانم بگویم برای این افراد متأسفم.

* اوضاع مدیریتی فعلی پرسپولیس هم مانند قبل است؟

- رسول پناه هم دوست دارد کاری کند ولی اینقدر بدهی از مدیریت های قبلی باقی مانده و بودجه ای هم نیست که نمی تواند قد راست کند. برانکو، کالدرون، خارجی ها و خود بازیکنان همگی را به اضافه رستوران ها، آژانس های هوایی، هتل ها و بقیه اضافه کنید تا ببینید چه مبلغی بدست می آید.

* شرایط تیم را چطور ارزیابی می کنید؟

- تیم خوبی بسته اند ولی به شرطی که در وهله اول مدیرعامل بودجه برای اداره تیم داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1078

به "شرایط بد مدیریت پرسپولیس بخاطر بی لیاقت هاست، همدستی با سعودی ها عین خیانت به مملکت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط بد مدیریت پرسپولیس بخاطر بی لیاقت هاست، همدستی با سعودی ها عین خیانت به مملکت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید