با شایستگی به نیمه نهایی آسیا رسیدیم، کوهی از مسائل را رد کردیم

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی دو تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان حاضر شد و ضمن تشریح شرایط نماینده ایران، به سئوال خبرنگاران پاسخ داد.

با شایستگی به نیمه نهایی آسیا رسیدیم، کوهی از مسائل را رد کردیم

برای سفر با تور تابستان پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

گل محمدی ابتدا گفت: قبل از اینکه بخواهم درباره مسابقه صحبت کنم جا دارد از مسئولان برگزاری بازی ها و فدراسیون فوتبال قطر تشکر کنیم بابت امکانات خوبی که در اختیار تیم ها قرار گرفتند. بهترین تصمیم را برای ادامه رقابت های لیگ قهرمانان گرفتند که در قطر برگزار گردد.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: ملاقات با النصر بازی ماقبل فینال است و فکر می کنم هر دو تیم با شایستگی به این مرحله رسیدند. بازی های خوبی را از تیم النصر دیدیم. آنها نظم و سازماندهی لازم را دارند. حقشان بود به این مرحله برسند.

وی درباره شرایط پرسپولیس اعلام کرد: با مسائل زیادی به دوحه رسیدیم. از کوهی از مسائل رد شدیم تا به مسابقات رسیدیم. اراده بازیکنان زیاد بود. در گروه سختی قرار داشتیم. در بازی های حذفی خوب عمل کردیم و سزاوار حضور در نیمه نهایی هستیم. هر دو تیم با شایستگی به این مرحله رسیدند. انگیزه های پرسپولیس زیاد است تا به فینال برسیم.

سرمربی سرخپوشان درباره تفاوت حضور سال جاری پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی آسیا با فصول دیگر گفت: نکته خوبی بیان شد. این موضوع نشان می دهد پرسپولیس با برنامه ریزی در چند سال اخیر حرف های زیادی برای گفتن در آسیا دارد. همبستگی و جمع شدن بازیکنان و مربیان خوب پایه گذار موفقیت های این تیم شده است. سال جاری تفاوتی که وجود دارد عدم حضور طرفدار است. اگر با 100 هزار طرفدار بازی می کردیم تاثیر خیلی خوبی داشتیم. با اینکه تماشاگران در استادیوم نیستند و از حضورشان محروم هستیم اما انرژی زیادی از آنها می گیریم. امیدوارم در آخر بتوانیم مقام خوبی کسب کنیم. اتفاقی که دوست داریم بیفتد قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیاست.

گل محمدی در پاسخ به اینکه چه نظری درباره برگزاری بازی ها در قطر و کیفیت آن دارید گفت: شرایط بیماری کرونا محدودیت ها و تفاوت هایی را برای تیم ها و بازیکنان بوجود آورد. سه هفته در هتل هستیم و مسائل و محدودیت های اینچنینی داشتیم که کار را سخت می نماید. اعضای تیم ها تحت تاثیر شرایط سخت هستند ولی مجبوریم شرایط را تحمل کنیم.

وی تاکید نمود: شرایط فعلی تاریخی است. در برهه ای هستیم که صبر و مقاومت مردم را نشان می دهد و در نهایت فکر می کنم مردم و ورزشکاران هستند که از این رقابت پیروز بیرون می آیند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1060

به "با شایستگی به نیمه نهایی آسیا رسیدیم، کوهی از مسائل را رد کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شایستگی به نیمه نهایی آسیا رسیدیم، کوهی از مسائل را رد کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید