رادولوویچ دنبال بهانه است، حاضریم راستا بازگشت را عوض کنیم!

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران، باشگاه ذوب آهن با تهیه بلیت بازگشت برای میودراگ رادولوویچ سرمربی این تیم زمینه سفر او به ایران را برای امروز فراهم نموده بود اما این سرمربی صربستانی مجددا خاطرنشان کرد بازگشت به ایران و حضور در تمرینات ذوب آهن به خاطر محدودیت های کرونایی در آلمان برایش مقدور نیست و راستای که برای وی انتخاب شده راستا درستی نمی باشد.

رادولوویچ دنبال بهانه است، حاضریم راستا بازگشت را عوض کنیم!

احمد جمشیدی در گفت و گو با خبرنگاران، درباره اظهارات اخیر میودراگ رادولوویچ و مشکلاتی که وی در انتخاب بلیت برای بازگشت به ایران عنوان نموده است، گفت: ما بهترین راستا را برای رادولوویچ انتخاب کردیم و او می تواند بدون مشکل برگردد. او بهانه هایی می آورد و صرفا دنبال توجیه است.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن ادامه داد: راستای که برای بازگشت رادولوویچ انتخاب شده از صربستان به آلمان، قطر و سپس ایران است. این راستا کاملا حساب شده انتخاب شده و حتی اگر کوچکترین مسئله ای داشته باشد حاضریم آن را تغییر بدهیم!

جمشیدی اظهار داشت: رادولوویچ به نقل از مسئولان باشگاه عنوان نموده ما می خواستیم او را زمینی برگردانیم در حالی که چنین چیزی صحت ندارد. تمام راستا بازگشت از صربستان برای رادولوویچ هوایی پیش بینی شده است.

وی تاکید نمود: رادولوویچ علاقه مند است کنار خانواده اش بماند و کرونا را بهانه نموده است. بیشتر مربیان و بازیکنان خارجی لیگ به ایران بازگشته اند. رادولوویچ هم باید به تعهداتش عمل کند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا تعهد به بازگشت به ایران از رادولوویچ گرفته شده است؟ اظهار کرد: بله، روزی که رادولوویچ می خواست ایران را ترک کند در جلسه با مدیرعامل باشگاه تعهدی را امضا کرد که باید به محض اعلام زمان آغاز لیگ ایران دوباره به کشورمان بازگردد.

جمشیدی درباره احتمال کشیده شدن این ماجرا به فیفا گفت: شک نکنید اگر کار به فیفا بکشد ما برنده می شویم. طرفداران مطمئن باشند هیچ ضرر و زیان اقتصادی متوجه ذوب آهن نخواهد بود.

وی درباره احتمال انتخاب سرمربی جدید ذوب آهن به جای رادولوویچ تاکید نمود: انتهای این هفته تعطیلات را در پیش داریم ولی نهایتا تا شنبه و یکشنبه هفته آینده جلسه هیات مدیره برگزار می گردد باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. رادولوویچ هنوز رسما نامه ای برای عدم بازگشتش به باشگاه ذوب آهن نفرستاده است.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در سرانجام تاکید نمود: علاوه بر رادولوویچ، دستیار و یکی از مدافعان خارجی این تیم هم همچنان به ایران بازنگشته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 888

به "رادولوویچ دنبال بهانه است، حاضریم راستا بازگشت را عوض کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادولوویچ دنبال بهانه است، حاضریم راستا بازگشت را عوض کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید