آزادکاران خوزستانی با این رویه حالا حالاها دیده نخواهند شد

به گزارش مجله فیروزی، خبرنگاران/خوزستان یک مربی کشتی گفت: هیات خوزستان به دلیل این که در بخش فرنگی خوب نتیجه می گیریم، در سایه این عملکرد قرار گرفته است و برای پرداختن به کشتی آزاد خود را اذیت نمی کند؛ بنابراین اگر هیات بخواهد با همین رویه پیش برود، آزادکاران خوزستانی حالا حالاها در کشور دیده نخواهند شد.

آزادکاران خوزستانی با این رویه حالا حالاها دیده نخواهند شد

حیدر ناصری در گفت وگو با خبرنگاران درخصوص کشتی خوزستان در سالی که گذشت، اظهارکرد: کشتی خوزستان در بخش عملکرد ورزشکاران فرنگی پیروز بود اما متاسفانه اصلا در بخش مربیگری پیروز نبودیم. حق مربیان استان بیش از این بود زیرا خوزستان در تمام رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان همیشه سه تا پنج ملی پوش داشته است ولی سرمربی هیچ یک از این تیم های ملی خوزستانی نبوده است. البته گاها به زور یک مربی از خوزستان همراه با تیم ملی به مسابقات اعزام می شود.

وی ادامه داد: به نظرم مربیان خوزستانی در کشتی فرنگی به حق خود در تیم های ملی نرسیدند. مدتی پیش نیز سرمربی تیم های ملی کشتی فرنگی در رده های سنی مختلف معرفی شد اما متاسفانه از سپردن هدایت حداقل یکی از تیم های ملی به مربیان خوزستانی خبری نبود. من فکر می کنم، اگر هیات کشتی خوزستان تعامل بیشتری با فدراسیون داشت، این شانس را داشتیم که مربیان ما به عنوان سرمربیان تیم های ملی انتخاب شوند.

این مربی کشتی با بیان این که کشتی آزاد خوزستان پیشرفت نداشته است، گفت: متاسفانه در کشتی آزاد حرف برای گفتن در کشور نداشتیم؛ در رده سنی نونهالان نتایج خوزستان در مسابقات کشوری بسیار ضعیف بود و در رده بیست و هشتم قرار گرفتیم. البته پیش از این در همین رده سنی مقام های خوبی کسب می کردیم. مسابقات کشوری رده های سنی نوجوانان و جوانان هم برگزار نشد و در رده سنی بزرگسالان عملکرد ما بد نبود و فکر می کنم، تیم خوزستان پانزدهم شد. بد نبود یعنی نسبت به رده سنی نونهالان، افتضاح نبودیم. سال گذشته جمال عبادی در رده سنی بزرگسالان می توانست به مدال طلا برسد اما متاسفانه با ناداوری مغلوب گردید و از رسیدن به مدال بازماند.

وی با بیان این که هیات خوزستان نسبت به کشتی آزاد غفلت داشته و برنامه ریزی لازم را انجام نداده است، بیان کرد: قطار کشتی فرنگی خوزستان در حال حرکت است و بار اصلی این مهم نیز بر دوش مربیان سازنده و زحمتکش شهرستان هایی از جمله اندیمشک، دزفول و ایذه است. ما موقعی می توانیم بگوییم، هیات اقدامی انجام داده است که اردوی استانی و لیگ برگزار کند اما از سال 90 تا 98 فکر می کنم، دو یا سه بار لیگ کشتی خوزستان برگزار شد.

ناصری تاکید کرد: برای کشتی آزاد باید کار مضاعف انجام دهیم و باید بتوانیم کلاس های بازآموزی برای مربیان و اردو و مسابقه برای کشتی گیران برگزار کنیم تا یک قدم به سوی جلو برداریم و در جهت پیشرفت قرار بگیریم.

وی بیان نمود: انتظار داریم هیات به کشتی آزاد توجه بیشتری داشته باشد و با برگزاری مسابقات و اردوهای مشترک با تیم های خوب داخلی، به شرایط این بخش سر و سامان دهد. هیات به دلیل این که در بخش فرنگی خوب نتیجه می گیریم، در سایه این عملکرد قرار گرفته است و برای پرداختن به کشتی آزاد خود را اذیت نمی کند. به هر حال شاید هیات برای کشتی آزاد استان نیز برنامه های بهتری مدنظر داشته باشند اما فعلا در عمل چیزی ندیده ایم. اگر هیات بخواهد با همین رویه پیش برود، آزادکاران خوزستانی حالا حالاها در کشور دیده نخواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 820

به "آزادکاران خوزستانی با این رویه حالا حالاها دیده نخواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادکاران خوزستانی با این رویه حالا حالاها دیده نخواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید