آشنایی با بهترین مسیرهای پیاده روی در آمریکای جنوبی

به گزارش مجله فیروزی، شما چنین تنوع طبیعت باورنکردنی، تاریخ جذاب، غذاهای خوشمزه و فرهنگ بی نظیر را در هیچ کجای جهان جز آمریکای جنوبی پیدا نخواهید کرد! این دوازده کشور به داشتن طبیعت ناهموار و زمخت، کارناوال ها و مناظر زیبا مشهور هستند. در حالیکه هر سفر به آمریکای جنوبی تضمینی برای داشتن یک خاطره ماندگار است، یکی از بهترین راه ها برای کشف این قاره خیره کننده، پیاده روی است. اگر می خواهید در آمریکای جنوبی خوش بگذرانید، راهنمای ما در خصوص بهترین مسیرهای پیاده روی در آمریکای جنوبی را بخوانید!

آشنایی با بهترین مسیرهای پیاده روی در آمریکای جنوبی

ماچو پیچو

ماچو پیچو، احتمالا موردی است که بیشتر مردم در آمریکای جنوبی به آن فکر می نمایند. ماچو پیچو یکی از جاهایی بوده که خیلی ها آرزوی رفتن به آن را دارند. برای رسیدن به این شهر مقدس، راه های مختلفی وجود داشته که بهترین راه پیاده روی است. راستا اینکاها محبوب ترین راستا در این منطقه بوده که طول آن 45 کیلومتر هست و پیاده رویش چهار تا پنج روز زمان می برد. برای پیمودن این راستا به مجوز نیاز دارید. اما، شش راستا دیگر برای کاشفان شجاع در دسترس هستند که قطعا برای شما هم جذابند.

پاسو لوس کیورنس

دیدن طبیعت وحشی پاتاگونیا برای خیلی ها آرزوی بزرگی است. اما، اگر آمادگی ندارید یا قادر نیستید که چند روزی را صرف پیاده روی و کوهنوردی کنید، پاسو لوس کیورنس می تواند پیشنهاد خوبی باشد. این راستا که در پارک ملی تورس دل پاین واقع شده، بعضی از بهترین فرصت های عکاسی در پاتاگونیا را ارائه می دهد. وقتی که از دریاچه زیبای نوردنسکجولد (Nordenskjold) دیدن می کنید، منظره هایی را می بینید که شبیه شاخ هستند و این شاخ ها عظمت این راستا را نشان می دهند. سنگ های این راستا راه راه و بیرون زده از زمین هستند. اگر در پارک ملی تورس دل پاین فقط برای پیاده روی در یک راستا زمان دارید، پاسو لوس کیورنس باید در این لیست کوتاه شما قرار گیرد.

لاگونا لوس ترس

اگر به دنبال پیاده روی نسبتا چالش برانگیزی هستید که بتوانید آن را طی یک روز به انتها برسانید، لاگونا لوس ترس گزینه خوبی است. در اینجا گونه های بومی گیاهان منحصر بفرد، دریاچه های فیروزه ای، کوه های یخ و سنگ های گرانیتی بزرگ را مشاهده خواهید کرد. مسافران در صورت تمایل می توانند پیاده روی خود را تا دو روز تمدید نموده و در یکی از چندین نقطه در نظر گرفته شده برای کمپ در امتداد دریاچه درخشان توقف نمایند. توجه داشته باشید که ابتدا و انتهای این راستا بسیار شیب دار بوده و مسافران باید قادر به پیاده روی در راستاهای شیب دار باشند.

ایسلا دل سل (Isla del Sol)

ویرانه های تمدن اینکاها را می توان در همه جای ایسلا دل سل مشاهده کرد. زادگاه خورشید که در قرن پانزدهم میلادی بسیار شلوغ بود، امروزه به جزیره ای آرام و به دور از شلوغی تبدیل شد. این راستا اصولا مکان مناسبی برای پیاده روی است! مسافران با منظره ای از صخره پوما و ویرانه های معبد خورشید برخورد می نمایند، چیزی که اعتقاد بر این است که چشمه جوانی بوده و پله های باستانی به این دریاچه منتهی می شوند. در حالیکه پیاده روی در این راستا به طور کلی آسان است ولی، مسافرانی که از بیماری های ناشی از ارتفاع رنج می برند، ممکن است با این راستا مشکل داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که قبل از هر نوع فعالیت بدنی با محیط سازگاری لازم را دارید.

از ترسرا بارانکا(Tercera Barranca) به سیرا بگوئلز(Sierra Baguales)

سیرا بگوئلز راستا دیگری است که در نزدیکی پارک ملی تورس دل پاین واقع شده است. از این راستا به عنوان یک گوهر پنهان و درخشان در مرز بین شیلی و آرژانتین یادمی گردد. در اینجا بازدید نمایندگان می توانند یک نگاه اجمالی به اسب های وحشی داشته باشند و در طول تاریخ باستان قدم بزنند. طبیعت دست نخورده در اینجا برای هیچکس تکراری نیست؛ در کجای جهان می توانید دندان های باستانی کوسه، فسیل و تنه درختان که بیش از 20 میلیون سال قدمت دارند را پیدا کنید؟ هیچ راستا رسمی برای این پیاده روی وجود ندارد. اما، ما فکر می کنیم که ارزش این منطقه بیشتر از این حرف هاست! توجه داشته باشید که آب و هوا در سیرا بگوئلز به همراه باد و ابر هست، بنابراین اگر قصد دارید به این راستا بروید، حتما لباس متناسب با این آب و هوا را به همراه داشته باشید.

تورهای تفریحی آمریکای جنوبی

اگر در نظر دارید یکی از این راستاها را تجربه و آمریکای جنوبی را زیر پاهای خود حس کنید، گزینه ها و اقدامات احتیاطی زیادی برای در نظر دریافت وجود دارند. یک راه عالی برای جلوگیری از استرس در برنامه ریزی یک تور پیاده روی، پیوستن به یک تور گروهی بوده که در آن وعده های غذایی، اقامت و فعالیت های شما از قبل برنامه ریزی شده اند. شما همچنین می توانید به راحتی با افراد همفکر خود سفر کنید و از ایمنی که یک تور گروهی فراهم می نماید، لذت ببرید!

منبع: همگردی
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 863

به "آشنایی با بهترین مسیرهای پیاده روی در آمریکای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین مسیرهای پیاده روی در آمریکای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید