شروع فصل سرد سفر خارجی ، تهران به تفلیس 300 هزار تومان! ، رفتن به استانبول ارزان شد

به گزارش مجله فیروزی، قیمت بلیت پروازهای رفت به استانبول و تورهای این شهر کاهش یافت.

شروع فصل سرد سفر خارجی ، تهران به تفلیس 300 هزار تومان! ، رفتن به استانبول ارزان شد

از سفر با تور استانبول لذت ببرید.

خبرنگاران - با شروع سرما در کشور ترکیه، فصل سرد گردشگری شهر استانبول از راه رسیده است و قیمت پروازهای ایرانی به این شهر کاهش قابل توجهی نسبت به یک ماه اخیر پیدا نموده است. در حالی که از اواسط مهر ماه تا اواسط آبان ماه در روزهایی قیمت بلیت رفت به استانبول از تهران به حدود 2 میلیون تومان می رسید، این روزها پرواز رفت به استانبول زیر یک میلیون تومان قیمت گذاری می گردد.

با این وجود نرخ پروازهای برگشت از استانبول هنوز کاهش قابل توجهی نداشته و پروازهای برگشت از استانبول به تهران از یک میلیون تومان نرخ گذاری می شوند.

آنالیز های خبرنگاران نشان می دهد بازار تورهای استانبول نیز با کاهش قیمت تدریجی روبرو است و آژانس ها از نرخ تورهای استانبول کاسته اند.

پیش بینی روند کاهش قیمت با توجه به شروع فصل سرد و خلوت شهر استانبول تا یک ماه آینده ادامه داشته باشد و پس از آن در آستانه سال نو میلادی دوباره قیمت های افزایشی گردد.

همچنین آنالیز های خبرنگاران نشان می دهد قیمت بلیت پرواز تهران به تفلیس نیز کاهش قابل توجهی داشته است. تفلیس یکی دیگر از مقاصد مورد علاقه ایرانی ها این روزها همزمان با قرار دریافت در فصل سرد، مشکلاتی برای ورود مسافران ایرانی نیز ایجاد می نماید.

منبع: چمدان
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 385

به "شروع فصل سرد سفر خارجی ، تهران به تفلیس 300 هزار تومان! ، رفتن به استانبول ارزان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فصل سرد سفر خارجی ، تهران به تفلیس 300 هزار تومان! ، رفتن به استانبول ارزان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید