اردیبهشت شهر پاریس چه خبر است؟ ، اردیبهشت شهر پاریس (تور ارزان فرانسه)

به گزارش مجله فیروزی، در اینکه شهر پاریس جزو مجذوب کننده ترین شهرهای جهان است شکی نیست. اما اگر برنامه دارید در ماه می (اردیبهشت تا خرداد) به این شهر فوق العاده دیدنی سفر کنید و سفری خارق العاده ای را تجربه نمایید، با ما در این مقاله همراه شوید. شهر پاریس در این ماه مملو است از زیبایی ها از فستیوال ها و نمایشگاه های کوچک و بزرگ گرفته تا کنسرت ها و اجراهای موسیقی که از دیدنی های پاریس و جاذبه های گردشگری پاریس می باشند. در ادامه به مجذوب کننده ترین این برنامه ها اشاره خواهیم کرد با خبرنگاران همراه باشید.

اردیبهشت شهر پاریس چه خبر است؟ ، اردیبهشت شهر پاریس (تور ارزان فرانسه)

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

1) هاکی بر روی یخ

یکی از معروف ترین رخدادهای ورزشی شهر پاریس در این ماه صورت می گیرد. این ورزش جمع عظیمی از هاکی دوستان از سراسر دنیا را به پاریس می کشاند. این مسابقات که 2 هفته به طول می انجامند رقابتی سخت بین 16 کشور دنیا را به نمایش خواهند گذاشت و از زیباترین دیدنی های پاریس محسوب میشه. مسابقات هاکی بر روی یخ از 5 ماه می شروع می گردد و تا 18 می ادامه خواهد داشت. همین جریان موجب می گردد که تورمسافرتی پاریس رونق خاصی بگیرد و شهر بیش از پیش مهمان و دنیاگرد به خود ببیند.

2) موزیک

شرکت در اجراهای اپرا انقدرها هم که فکر می کنید معمول و مقرون به صرفه نیست و هر کسی نمی تواند از این موسیقی و اجرای لطیف و کلاسیک لذت ببرد. اما اگر قصد دارید تورمسافرتی خود را به پاریس اختصاص دهید جالب است بدانید که سالن های اپرا در پاریس و سراسر فرانسه به صورت رایگان میزبان تماشاگران مشتاق هستند و درهای خود را به روی تمام دنیاگردان تورمسافرتی پاریس باز می گذارند و یکی از جاذبه های دنیاگردی پاریس محسوب میشه.

3) نمایشگاه طراحی

این نمایشگاه که 12 روز ادامه دارد یکی از خاص ترین رخدادهای ماه می در پاریس به شمار می آید و موجب می گردد که اغلب طراحان سرشناس از اقصی نقاط دنیا راهی این شهر زیبای اروپایی شوند. این نمایشگاه حاوی بخش های متعددی است از نقد و آنالیز های دنیای طراحی گرفته تا نمایشگاه های هیجان انگیز از زیباترین طرح های معماری داخلی و ... اگر از علاقه مندان به دنیای طراحی هستید می توانید با ترتیب دادن توریک روزه ای راهی پاریس زیبا و رویایی شوید.

4) فستیوال جاز

در اواسط ماه می شاهد شروع به کار فستیوال جاز در پاریس هستیم. این فستیوال از سال 2001 شروع به کار نموده و هر ساله سیل عظیمی از معروف ترین هنرمندان حوزه جاز را راهی پاریس می نماید. اگر از علاقه مندان به موسیقی و سبک جاز هستید می توانید توریک روزه ای را برای شرکت در این رخداد اختصاص دهید. توصیه می کنیم بلیط های خود را به صورت اینترنتی بخرید و با خرید 3 تا 5 بلیط آنلاین از تخفیفی معادل 25% تا 40% بهره مند شوید.

5) فستیوال غذای پاریس

فستیوال معروف Taste of Paris یکی از معتبرترین فستیوال های غذا در اروپا است. پیشنهاد می کنم که اگر از هواداران سرسخت دنیای آشپزی هستید و این حوزه را به صورت حرفه ای دنبال می کنید حتما تورمسافرتی کوتاهی را برای شرکت در این فستیوال ترتیب بدهید. این شانس در اختیار شرکت کنندگان در Taste of Paris قرار می گیرد که از نزدیک با معروف ترین سرآشپزهای دنیا آشنا شوند و جزئی از فعالیت های مرتبط با این حوزه به حساب بیایند. جدای از هزینه ای که به عنوان ورودی این فستیوال پرداخت می کنید به ازای هر بشقاب غذا مبلغی معادل با 5 تا 12 یورو را خواهید پرداخت و از طعم ناب ترین غذاهای دنیا بهره مند خواهید شد.

منبع: همگردی
انتشار: 3 بهمن 1401 بروزرسانی: 3 بهمن 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 2024

به "اردیبهشت شهر پاریس چه خبر است؟ ، اردیبهشت شهر پاریس (تور ارزان فرانسه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردیبهشت شهر پاریس چه خبر است؟ ، اردیبهشت شهر پاریس (تور ارزان فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید