افزایش معاملات هتل های ژاپن در آستانه المپیک

به گزارش مجله فیروزی، تا شروع بازی های المپیک تابستانی توکیو 2020 دو سال دیگر به جای مانده است و اکنون، سرمایه گذاران در حال بررسی دقیق تر هتل های ژاپن هستند.

افزایش معاملات هتل های ژاپن در آستانه المپیک

طبق گزارش سازمان ملی جهانگردی ژاپن، بیش از 25٬500٬000 مسافر (25 میلیون و 500 هزار) در سال گذشته از این کشور بازدید کرده اند که نسبت به سال پیش از آن، تقریبا 19٪ افزایش یافته و در مقایسه با 6٬200٬000 بازدیدکننده ای (6 میلیون و 200 هزار) که در سال 2011 به ژاپن سفر کرده اند، رشد بالای 300٪ را تجربه کرده است.

با نزدیک تر شدن زمان بازی های المپیک، گروه هتل های JLL و Hospitality انتظار دارند که این تعداد همچنان بیشتر شود و فرصتی عالی برای توسعه دهندگان و سرمایه گذاران فراهم آورد.

کی سومیوشی، کننده گروه هتل های JLL و Hospitality به برآوردهای اجرا شده اشاره می کند و می گوید که تقاضای جهانگردی در آستانه بازی های المپیک توکیو 2020 به شدت افزایش می یابد.

سومیوشی معتقد است که در نتیجه افزایش این تقاضا، معاملات بین خریداران و فروشندگان افزایش شدیدی را تجربه خواهد کرد و باعث می شود که شرایط پیش رو با شرایط سال گذشته که کمبود هتل به شدت احساس می شد و سرمایه گذاران به سختی می توانستند به بازار دسترسی داشته باشند، فرق کند.

با این حال، او فکر می کند که شرایط فعلی به احتمال زیاد تغییر خواهد کرد، چرا که سرمایه گذاران شروع به فروش هتل های درون سبد سهام خود کرده اند که منجر به وجود نقدینگی بیشتر در بازار شده است. وی گفت که سرمایه گذاران آسیایی به رهبری چین، همچنان به سرمایه گذاری در هتل ها علاقمند هستند.

علاوه بر این، سومیوشی این موضوع را محتمل می داند که شرکت های خارجی و داخلی برای به دست آوردن این دارایی ها با یکدیگر به رقابت بپردازند و مناقشاتی را ایجاد کنند. سرمایه گذاران دلیل خوبی برای تصاحب مالکیت ژاپنی ها دارند. به طور میانگین 28٪ از مخارج جهانگردان در این کشور مربوط به هتل ها است و خرید، اولویت دوم آن ها است.

دولت ژاپن اقدامات خوبی را برای ادامه یافتن این رشد انجام داده است تا 40٬000٬000 جهانگرد بین المللی (40 میلیون) را در سال 2020 و 60٬000٬000 جهانگرد (60 میلیون) را تا سال 2030 اسکان بدهد. برخی از این اقدامات عبارت هستند از: تسهیل شرایط صدور ویزا، تعمیر و نگهداری 200 مورد از آثار فرهنگی ژاپن و انجام خدمات رسانی ها به جهانگردان با استفاده از چندین زبان.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1806

به "افزایش معاملات هتل های ژاپن در آستانه المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش معاملات هتل های ژاپن در آستانه المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید