الکترونیک آرتز از بازی تازه ارباب حلقه ها برای موبایل رونمایی کرد

به گزارش مجله فیروزی، به تازگی کمپانی الکترونیک آرتز و استودیوی کپیتال گیمز (Capital Games)، بازی تازه و رایگان The Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth را برای موبایل معرفی نموده اند. این اثر نقش آفرینی که با همکاری شرکت Middle-earth Enterprises و با الهام از مجموعه های محبوب ارباب حلقه ها و هابیت در دست توسعه است، در تابستان جاری نسخه بتای خود را دریافت خواهد نمود.

الکترونیک آرتز از بازی تازه ارباب حلقه ها برای موبایل رونمایی کرد

Heroes of Middle-earth که دنیا و ماجراجویی های ارباب حلقه ها را در یک تجربه استراتژیک و رقابتی برای هواداران فعلی و مخاطبان نو به ارمغان می آورد، نوترین پروژه الکترونیک آرتز برای پیشرفت در حوزه موبایل است. این شرکت میخواهد تا بازیکنان بیشتری را در پلتفرم های بیشتری در سراسر دنیا جذب کند. این اثر طبق گفته توسعه دهندگان شامل داستان سرایی مجذوب کننده، مبارزات نوبتی، سیستم های کالکشن عمیق و لیست گسترده ای از شخصیت های دنیا وسیع ارباب حلقه ها و هابیت خواهد بود. بازیکنان در جریان داستان های نمادین دنیای تالکین مبارزه خواهند کرد و مقابل شرورهای بزرگ سرزمین میانه قرار خواهند گرفت.

الکترونیک آرتز در گذشته با عرضه بازی های مختلف بر اساس ارباب حلقه ها روی رایانه های شخصی و کنسول ها رابطه ای مشهور با دنیای تالکین دارد. با این حال Heroes of Middle-earth به عنوان اولین بازی این شرکت از این مجموعه روی موبایل، در استودیویی در حال توسعه است که در ساخت بازی های نقش آفرینی برای موبایل تجربه زیادی دارد.

ملکای بویل (Malachi Boyle) به عنوان نایب رئیس بخش بازی های نقش آفرینی موبایلی الکترونیک آرتز، در بیانیه ای مطبوعاتی گفت:

فردریکا دروتوس (Fredrica Drotos)، مدیر ارشد برند شرکت Middle-earth Enterprises، اضافه نمود:

در حال حاضر اطلاعات بیشتری نظیر تاریخ دقیق انتشار و یا تریلری از بازی در دسترس نیست و تنها باید منتظر نسخه بتای بازی در تابستان پیش رو باشیم.

منبع: Gematsu

تصویر اصلی از بازی Lord of the Rings Online است.
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1901

به "الکترونیک آرتز از بازی تازه ارباب حلقه ها برای موبایل رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکترونیک آرتز از بازی تازه ارباب حلقه ها برای موبایل رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید