انتشار نشریه توانبخشی و سلامت به وسیله دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی

به گزارش مجله فیروزی، اولین شماره فصل نامه توانبخشی و سلامت،به وسیله کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و به منظور آنالیز موضوع ها و محورهای گوناگون علمی و اجتماعی در حوزه توانبخشی و سلامت، منتشر شد.

انتشار نشریه توانبخشی و سلامت به وسیله دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی

به گزارش خبرنگاران، این نشریه دانشگاهی با بهره گیری از تجارب، حمایت و مشاوره اساتید دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، در راستای فراهم کردن بستر مناسب توسعه و ارتقای کیفی پژوهش و نشر دانش روز، تهیه و منتشر می گردد.

نشریه توانبخشی و سلامت، با زمینه انتشار علمی و اجتماعی و ترتیب انتشار فصل نامه و نحوه انتشار چاپی و الکترونیک، به صاحب امتیازی دکتر ناهید رحمانی سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و سردبیری حمید خاکباز دانشجوی مقطع دکتری این دانشگاه تهیه می گردد.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، مطالب مندرج در نخستین شماره این فصل نامه که مربوط به تابستان 1400 است، شامل اهداف و تسهیلات کمیته تحقیقات دانشجویی، پیغام ریاست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، پیغام مدیر مسئول فصلنامه، پیغام سردبیر فصلنامه، معرفی اعضای شورای مرکزی کمیته تحقیقات دانشجویی، معرفی پژوهشگران برتر دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، معرفی کارگروه های کمیته تحقیقات دانشجویی، معرفی کارگاه های آموزشی و پژوهشی، مصاحبه با اساتید برجسته اهل علم و قلم، مجموع مقالات و اشعار است.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به وبسایت کمیته تحقیقات دانشجویی و فصل نامه نسبت به مطالعه و بعلاوه ارسال مقالات و موضوعات تخصصی با محور توانبخشی و سلامت جهت چاپ در فصل نامه اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1634

به "انتشار نشریه توانبخشی و سلامت به وسیله دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار نشریه توانبخشی و سلامت به وسیله دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید