اولین نگاه به گیم پلی ولورنت موبایل؛ بازی اصلی کاملا روی موبایل پیاده شده است

به گزارش مجله فیروزی، بازی ولورنت (Valorant) در سال 2020 برای کامپیوتر عرضه شد. از همان ابتدای عرضه این بازی توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند و هواداران زیادی پیدا کند. رایوت گیمز (Riot Games) شرکت سازنده این بازی که با مجموعه بزرگ لیگ آو لجندز (League of Legends) شناخته شده است، عملکرد بسیار خوبی در زمینه سبک اول شخص شوتر داشته است.

اولین نگاه به گیم پلی ولورنت موبایل؛ بازی اصلی کاملا روی موبایل پیاده شده است

در این مدت موبایل به یکی از پلتفرم های محبوب برای عناوین ورزش الکترونیکی (Esport) تبدیل شده است. به همین علت عنوان ولورنت موبایل هم قرار است به زودی عرضه گردد. رایوت گیمز مدت طولانی است که روی این پروژه کار می نماید. در حال حاضر رقبای این بازی مثل ندای وظیفه (Call of Duty) و فورتنایت به خوبی بازار را به دست گرفته اند. حال ولورنت هم راه خود را به دستگاه های موبایل باز خواهد نمود.

طبق چیزی که عوامل داخلی اعلام نموده اند رایوت گیمز آغاز به آزمایش این بازی در کشور چین نموده است. حال بعد از چند هفته از این نسخه آزمایشی ما شاهد گیم پلی آن هستیم. از لحاظ بصری ولورنت موبایل شباهت زیادی با نسخه کامپیوتر دارد. با این حال از لحاظ گیم پلی تغییرات زیادی داشته تا بتوان آن را روی موبایل تجربه کرد.

برخلاف عناوینی مثل فورتنایت که روی حرکت تأکید دارند، این طور که به نظر می رسد ولورنت بیشتر روی هدف گیری دقیق تمرکز دارد. بازیکنان باید به صورت دقیق با کنترل ها کار نموده تا دشمنان را از راه دور از بین ببرند. این تفاوت گیم پلی را می توان وجه تمایز بین ولورنت و عناوین دیگر دانست. به علت اینکه افراد بسیاری هستند که علاقه به حرکت چندان در عناوین شوتر ندارند!

دنیای موبایل گیمینگ هر روز در حال توسعه است. شرکت های مختلف مثل اکتیویژن، اپیک گیمز و حتی الکترونیک آرتز نیز بخشی از تیم خود را به ساخت این عناوین اختصاص داده اند. اگر هم بخواهیم به طور کلی نگاه کنیم، موبایل بزرگ ترین پلتفرم بازی در دنیا است.

منبع: IGN.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1894

به "اولین نگاه به گیم پلی ولورنت موبایل؛ بازی اصلی کاملا روی موبایل پیاده شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین نگاه به گیم پلی ولورنت موبایل؛ بازی اصلی کاملا روی موبایل پیاده شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید