این تلسکوپ بر روی تلفن همراه شما نصب خواهد شد!، عکس

به گزارش مجله فیروزی، Vaonis تلسکوپ Hestia را معرفی کرده است، چیزی که آن را اولین تلسکوپ تلفن هوشمند برای عکس برداری از کیهان می نامد. این دستگاه مجهز به ابزارهایی برای عکاسی از خورشید، ماه و ستارگان بدون سخت افزار پیچیده یا دانش گسترده نجوم است.

این تلسکوپ بر روی تلفن همراه شما نصب خواهد شد!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، Vaonis یکی از رقبای اصلی در فضای تلسکوپ هوشمند در کنار Unistellar است. Vaonis مجموعه ای از تلسکوپ های هوشمند را عرضه کرده است که طیفی از قیمت ها را پوشش می دهند، مانند Hyperia که 61 مگاپیکسل است و 45000 دلار قیمت دارد و یا Vespera بسیار مقرون به صرفه تر 2499 دلاری. هر دوی این سیستم ها همه کاره بودند که از طریق یک برنامه تلفن هوشمند فرمان می گیرند، اما این بار با Hestia، Vaonis از دوربینی که همه در جیب خود حمل می کنند به عنوان سیستم تصویربرداری واقعی استفاده می کند.

این شاه طوطی را در تهران پیدا می کنید!/ عکس

پژو پارس 2023 از راه رسید!/ عکس

Hestia تلسکوپی است که همیشه می خواستید اما وجود نداشته است. Vaonis می گوید که طراحی شده است تا شگفتی های کیهان را در دسترس همه قرار دهد.

Hestia با بهره گیری از قدرت تلفن هوشمند و فناوری پیشرفته به شما امکان می دهد تا از درخشندگی خورشید، زیبایی مسحورکننده ماه و اعماق فریبنده کیهان، بدون تنظیمات پیچیده یا دانش گسترده نجوم، عکس بگیرید. به سادگی گوشی هوشمند خود را روی چشمی Hestia قرار دهید، دستگاه را با جسم آسمانی مورد نظر خود تراز کنید و تصاویر زیبایی از کیهان به ثبت برسانید.

Vaonis می گوید که Hestia برای هر نوع هدف آسمانی طراحی شده است و برای عکاسی از خورشید در روز و همچنین عکاسی از ماه و آسمان در شب کار می کند.

طراحی Hestia از یک طراحی اپتیکال شش لنز ثبت شده در سه گروه استفاده می کند که دارای یک هدف 30 میلی متری و منشورهایی برای جمع آوری و متمرکز کردن نور مستقیماً به دوربین تلفن هوشمند است. دارای میدان دید 1.8 درجه است و از طریق برنامه Vaonis می توان تصاویر را به صورت JPEG یا TIFF ثبت کرد.

از یک پایه مغناطیسی استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که می تواند تمام طراحی های گوشی های هوشمند فعلی و آینده را در خود جای دهد، و با بهبود دوربین های گوشی های هوشمند، آنچه که می توان با Hestia ثبت کرد نیز بهبود می یابد.

منبع: PETAPIXEL

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 تیر 1402 بروزرسانی: 28 تیر 1402 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 2098

به "این تلسکوپ بر روی تلفن همراه شما نصب خواهد شد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این تلسکوپ بر روی تلفن همراه شما نصب خواهد شد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید