تبلیغات اینستاگرام در حال نابودی دهکده افسانه ای است که الهام بخش انیمیشن فروزن دیزنی بود

به گزارش مجله فیروزی، اینستاگرام با تبلیغات گردشگری خود دارد به روستای افسانه ای و همانند قصه های هال اشتات (Hallstatt که هال استات هم خوانده می گردد) است.

تبلیغات اینستاگرام در حال نابودی دهکده افسانه ای است که الهام بخش انیمیشن فروزن دیزنی بود

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

هال اشتات یکی از قدیمی ترین دهکده های کشور اتریش است که در زیر کوه های سالزکامرگوت و آلپاین واقع در ایالت اوبراسترایش واقع شده است. تنها به وسیله مسیرهای کوهستانی یا قایق می توان به این دهکده سفر کرد.

تمام وسعت این روستای بسیار زیبا و دیدنی 60 کیلومتر مربع است و از سال 1997 جزو فهرست میراث جهانی یونسکو رفته است. زیبایی های طبیعی و شگفت انگیزی دارد که حاصل تلاقی دریا، کوه، جنگل و سبزه و منازل قدیمی ییلاقی است.

گفته می گردد بیش از 7 هزار سال قدمت دارد و بارها در آن جست وجوهای باستان شناسی انجام شده است. کل جمعیت این کشور در سال 1997 فقط 780 نفر بود اما هنگامی که به ثبت یونسکو درآمد؛ مورد هجوم گردشگران نهاده شد و هر روز بر جمعیت آن افزوده شد به طوری که دیگر گنجانش افزایش نفر ندارد.

گفته می گردد به طور میانگین روزانه فقط بیش از هزار گردشگر آسیایی در این روستا اقامت دارند و در کنار دریاچه گشت می زنند. در خانه بسیاری از مردم بومی این روستا، گردشگران به ناچار سکونت کردند و زندگی از روال عادی خود برایشان خارج شده است. در ماه نوامبر بر اثر یک آتش سوزی، بخشی از آبشارهای ساخته شده در قرن شانزدهم میلادی از بین می فرایند.

شهردار هال اشتات درخواست نموده جمعیت این روستا به یک سوم کاهش پیدا کند و مانع از تردد گردشگران به این روستا شوند. بسیاری از شرکت های گردشگری در کره جنوبی برای این دهکده رویایی و افسانه ای مسافر جور می نمایند و یک سرمایه گذار چینی نزدیک به یک میلیارد دلار خرج نموده تا همانند آن را در کشور خودش بسازد.

از سال 2013 و با انتشار انیمیشن Frozen بر محبوبیت روستای هال اشتات افزوده شده است چون این طور شایعه شده که این روستا الهام بخش دیزنی در ساخت فروزن بوده است.

هم اکنون میزان گردشگران دهکده هال اشتات شش برابر شهر ونیز هستند و اتاق های هتل های آن بین 300 تا 400 یورو در هر شب به فروش می رسند.

مقامات محلی به شدت از دولت درخواست دارند تبلیغات گردشگری برای این شهر را متوقف سازد ولی شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به شدت در حال جذب گردشگر برای این روستا هستند.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 568

به "تبلیغات اینستاگرام در حال نابودی دهکده افسانه ای است که الهام بخش انیمیشن فروزن دیزنی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات اینستاگرام در حال نابودی دهکده افسانه ای است که الهام بخش انیمیشن فروزن دیزنی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید