تمدید فراخوان طراحی نمادها و هنرهای شهری در مشهد

به گزارش مجله فیروزی، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: تمدید فراخوان طراحی نماد ها و هنر های شهری در استقبال از بهار 1401 در بخش گلستان شروع شد.

تمدید فراخوان طراحی نمادها و هنرهای شهری در مشهد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از مشهد، احمدرضا سلامی مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد در نظر دارد برای نوروز 1401 با ایجاد زمینه برای رشد هنر شهری مشهد و هم چنین ایجاد فرصت برای ارائه هنر هنرمندان بخش گلستان را برگزار می نماید.

او ضمن دعوت از تمامی هنرمندان برای شرکت در این رویداد هنری، اضافه کرد: در مشهد کوشش می کنیم با مشارکت و همراهی هنرمندان در این فرصت مغتنم، خادمین شایسته ای برای زائران امام رضا (ع) باشیم.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد ادامه داد: بهبود کیفیت منظر فضای سبز در (میادین، بولوارها، محلات، محور های منتهی به حرم مطهر)، نوآوری و ابتکار آفرینی در فضای شهری، ایجاد نشاط و سرزندگی در محیط و حیات شهری، آفرینش و احیای اندیشه هویت ساز با عنایت به الگو های طراحی ایرانی اسلامی را از اهداف است.

سلامی اعلام کرد: توجه به مفهوم مشهد الرضا (ع) دنیا شهربرکت و کرامت در ایده پردازی و ارائه طرح، طراحی سازه و حجم ترکیب شده با گل، طراحی گل آرایی مکان محور و ترکیب با تزئینات شهری، نورپردازی و سایر المان های شهری و طراحی گل جای های زمینی، حجمی و دیواری از ملاحظات بخش گلستان است.

او ارائه حداکثر پنج طرح مرتبط هر هنرمند به دبیرخانه جشنواره، استفاده از مصالح طبیعی و سازگار با محیط و منظر شهری، نگاه خلاقانه و نو در طراحی، ایده پردازی ساخت المان و متریال مورد استفاده در آن، ماهیت فرهنگ سازی و زمینه مسائل محیط زیست، ارائه جزئیات ابعاد و تناسبات و مصالح پیشنهادی طرح و برآورد اولیه پیشنهادی از شرایط شرکت در بخش گلستان دانست و توضیح داد: فراخوان شرکت در این رویداد تا 22 مهرماه تمدید شد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد به نشانی parks.mashhad.ir اطلاعات این رویداد را دریافت نمایند.

/ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1657

به "تمدید فراخوان طراحی نمادها و هنرهای شهری در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید فراخوان طراحی نمادها و هنرهای شهری در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید