تهدید بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت به غیبت در جام حذفی

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران، تیم صنعت نفت در آخرین هفته از رقابتهای نیم فصل اول به پیروزی با ارزشی مقابل طرفدار خارج از خانه دست یافت و توانست میزبانش را با حساب 2 بر یک شکست داده تا با ایستادن در رده دهم به کار خود در نیم فصل اول به کار خود انتها دهد.

تهدید بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت به غیبت در جام حذفی

صنعت نفت از یک نظر تیمی خاص در لیگ برتر به شمار میرود چرا که آنها در حالی نیم فصل اول را به انتها رساندند که هیچ درصدی از پیش پرداخت قراردادهای خود را دریافت ننموده و یک نیم فصل را بدون دریافت پول به اتمام رساندند.

پس از پیروزی با ارزش این تیم مقابل طرفدار در هفته پانزدهم بازیکنان این تیم تصمیم گرفتند در صورتی که تا پیش از ملاقات این تیم در جام حذفی باشگاه همچنان نسبت به پرداخت مبالغی از قرارداد آنها اقدامی صورت ندهد، از حضور در ملاقات حذفی خود صرف نظر نموده و برای این بازی وارد زمین نشوند.

تیم فوتبال صنعت نفت در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میهمان خیبر خرم آباد است که این ملاقات به میزبانی خیبر در روز 27 دی در خرم آباد برگزار می گردد و باید دید که آیا مسئولان و مدیران این باشگاه تا پیش از این ملاقات قادر به پرداخت بخشی از مبالغ قراردادی اعضای تیم فوتبال شان هستند یا خیر.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1865

به "تهدید بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت به غیبت در جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت به غیبت در جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید