نامه ای که مانع حضور بازنشسته ها در باشگاه های صنعتی می شود، تخلف در باشگاه پیکان

به گزارش مجله فیروزی، وزارت صنعت مانند تمام دستگاه های دولتی مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شود و باشگاه های صنعتی نیز در این بخش قرار می گیرند.

نامه ای که مانع حضور بازنشسته ها در باشگاه های صنعتی می شود، تخلف در باشگاه پیکان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با توجه به اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان در وزارتخانه ها، سازمان ها و مجموعه های تابعه دولتی که از بودجه دولتی ارتزاق می کنند، این موضوع در وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز مانند بسیاری دیگر از وزارتخانه ها به شکل عملیاتی در دستور کار قرار گرفت.

این فرایند نامه ای را در وزارت صنعت به دنبال داشت که برای تمام سازمان ها، شرکت ها و مؤسسات تابعه این وزارتخانه ارسال شد تا اقدامات در خصوص استفاده از نیروهای جوان و منع به کارگیری بازنشستگان طبق قوانین صورت بگیرد.

اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در باشگاهی چون پیکان که زیر نظر شرکت ایران خودرو است، جدی تر از دیگر باشگاه ها بود. اعلام شده بود حتی افراد بازنشسته به عنوان مشاور هم نمی توانند با این باشگاه فعالیتی داشته باشند اما ظاهراً این مسائل فقط در حد حرف و سخن باقیمانده است.

حمیدرضا گرشاسبی که به عنوان مدیر بازنشسته مجبور به ترک باشگاه پرسپولیس شد و دیگر نتوانست به عنوان مدیرعامل در این باشگاه فعالیت کند، مدتی پیش به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان انتخاب شد. او حالا پس از جدایی محمود شیعی به عنوان مدیرعامل این باشگاه صنعتی انتخاب شده که خلاف قوانین و مقررات جاری است.

در لیگ برتر فوتبال باشگاه هایی چون سپاهان، ذوب آهن، فولاد، پیکان، سایپا و گل گهر فعالیت می کنند که از جمله باشگاه های صنعتی محسوب می شوند. به همین دلیل قوانین سفت و سختی هم در رابطه با حضور بازنشسته ها در این باشگاه ها وجود دارد که اخیراً این مسئله در باشگاه پیکان نقض شد.

تصویر نامه وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره عدم استفاده از نیروهای بازنشسته را در زیر مشاهده می کنید:

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 679

به "نامه ای که مانع حضور بازنشسته ها در باشگاه های صنعتی می شود، تخلف در باشگاه پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه ای که مانع حضور بازنشسته ها در باشگاه های صنعتی می شود، تخلف در باشگاه پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید