دلیل نیمکت نشینی مسی از زبان والورده

به گزارش مجله فیروزی، سرمربی آبی اناری ها بعد از تساوی برابر رئال مادرید از دلیل نیمکت نشینی لیونل مسی سخن به میان آورد.

دلیل نیمکت نشینی مسی از زبان والورده

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، جدال حساس بارسلونا و رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به خاتمه رسید.

ارنستو والورده، سرمربی آبی اناری ها بعد از بازی، گفت : همه چیز خوب بود. ترجیح دادم که مسی را در ترکیب اصلی به میدان نفرستم چرا که او احساس درد داشت و از من خواست که در ترکیب اصلی نباشد. مسی در نیمه دوم با وجود این که درد داشت از من خواست تا بازی کند. او بهترین است.

او در ادامه درباره این دیدار، اظهار کرد: بازی خاص و سختی برای ما بود. باید گل می زدیم. تساوی در این دیدار باعث شد تا بازی برگشت هم از جذابیت زیادی برخوردار باشد.

والورده در بخش دیگری از صحبت های خود به درخشش مالکوم اشاره نمود و گفت : این نخستین ال کلاسیکو مالکوم بود اما او عملکرد خوبی از خود نشان داد و هماهنگی بالایی با دیگر بازیکنان داشت. خشنود هستم که مالکوم درخشید و بازی خوبی را در این دیدار به نمایش گذاشت.

سرمربی آبی اناری ها هم چنین به داوری در این بازی اشاره و اضافه نمود: داور کار سختی پیش رو دارد و با یک سوت می تواند همه چیز را تغییر دهد. ما باید روی بازی خود تمرکز داشته باشیم.

سرمربی بارسلونا در خاتمه درباره وضعیت مسی قبل از دیدار برابر بیلبائو، گفت : اگر وضعیت او خوب باشد قطعاً بازی می نماید اما اگر همچنان درد داشته باشد به او بازی نمی دهیم. همه چیز به شرایط خوبی مسی بستگی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 24

به "دلیل نیمکت نشینی مسی از زبان والورده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل نیمکت نشینی مسی از زبان والورده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید