دوربین های هوشمند متناسب با احتیاج صنایع و بخش های امنیتی فراوری شد

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، جواد جرجانی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: دوربین های مدار بسته و سامانه های ذخیره ساز این دوربین ها، در داخل شرکت طراحی می گردد و قطعه گذاری ها نیز به وسیله خود متخصصان مجموعه به مرحله فراوری می رسد.

دوربین های هوشمند متناسب با احتیاج صنایع و بخش های امنیتی فراوری شد

به گفته وی، یکی از مهم ترین مزیت های فناورانه این محصول نسبت به سایر دوربین های مدار بسته موجود، این است که با توجه به احتیاج مشتری، شخصی سازی شده و امکان توسعه محصول وجود دارد.

وی اضافه نمود: بزرگ ترین ویژگی این شرکت دانش بنیان، این است که با توجه به شرایط جغرافیایی موجود در کشور، می توان دوربین های مداربسته را فراوری کرد. این محصول با خیلی از برندهای مطرح جهان برابری می نماید.

جرجانی اضافه نمود: در داخل کشور شرکتی وجود ندارد که این محصول را با فناوری های به کار رفته و این کیفیت، طراحی و فراوری کند، اما شرکت هایی هستند که قطعات را وارد و صرفاً قطعات را مونتاژ می نمایند.

وی با بیان اینکه حراست و مراقبت مکان ها از هجوم خارجی و داخلی و تصمیم گیری های سطح پایین برای همکاری با واحدهای حراست امکان از طریق این دوربین ها امکان پذیر می گردد گفت: بعلاوه تشخیص و شناسایی صورت درهای ورودی، جلوگیری از ورود به مجموعه در ساعات غیرکاری و عدم نفوذ به مکان های حفاظت شده، از ویژگی های این محصول دانش بنیان است.

وی گفت: در مراکزی مثل مراکز تجاری و فروشگاه ها با توجه به حساسیت این مراکز و اماکن، می توان ترکیبی از موارد هوشمند و پایه را انتخاب و استفاده کرد. این دوبین ها توانایی برداشت تصویری دقیق و صحیح از صحنه مورد نظر، توانایی برداشت تصویر در شرایط نوری سخت و سخت، شرایط آب و هوایی نامناسب و تحلیل هوشمند برخوردار هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1727

به "دوربین های هوشمند متناسب با احتیاج صنایع و بخش های امنیتی فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین های هوشمند متناسب با احتیاج صنایع و بخش های امنیتی فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید