دکوراسیون فرانسوی و پاریسی چه ویژگی هایی دارند؟

به گزارش مجله فیروزی، افرادی که قصد طراحی دکوراسیون داخلی را دارند. معمولا به دنبال سبکی خاص هستند. سبک دکوراسیون فرانسوی و پاریسی از نمونه سبک های پر هوادار است. که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. اما اگر بخواهید آنها را در کنار هم بهره ببرید. میتوانید عناصر اصلی خانه را با توجه به یک سبک و وسایل های خانه را با توجه به ویژگی های سبک دوم انتخاب کنید. این مقاله به منظور آشنایی و شناخت سبک دکوراسیون فرانسوی و پاریسی و ویژگی های آنها، تهیه شده است.

دکوراسیون فرانسوی و پاریسی چه ویژگی هایی دارند؟

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

دکوراسیون فرانسوی و ویژگی های آن

دکوراسیون فرانسوی، یکی از جذاب ترین دکوراسیون هاست. علاوه بر وسایلی که به این سبک مربوط میگردد. وسایل های سبک فرانسوی نیز، از جذابیت خاصی برخوردار است. اگر میخواهید در کنار وسایل مورد علاقه خود، حضور دکوراسیون فرانسوی نیز احساس گردد. میتوانید از وسایل های کوچک سبک فرانسوی در کنار وسایل دیگر بهره ببرید.

  • ویژگی های دکوراسیون فرانسوی :یکی از ویژگی شاخص دکوراسیون فرانسوی، هماهنگی اجزا در کنار هم، با وجود تنوع زیاد است. یکی از عظیمترین ویژگی این سبک این است که، میتوانید هر آنچه که دوست دارید را، درون خانه نگه دارید. بدون نگرانی از اینکه وسیله شبیه به دکوراسیون خانه شما نیست. یکی دیگر از ویژگی دکوراسیون فرانسوی استفاده از، وسایل قدیمی است. البته مهم نیست این وسایل مال کدام کشور یا شهر هستند. مهم این است که، وسایل قدیمی است. اگر میخواهید به راحتی دکوراسیون خانه خود را طراحی کنید میتوانید دکوراسیون فرانسوی را انتخاب کنید. این سبک به دنبال ایجاد احساس راحتی و حرکت آزاد و رها در فضا است. این سبک به دنبال این است که، فقط کافیست نظم رعایت گردد. احساس امنیت و آرامش، انرژی غالب در دکوراسیون به سبک فرانسوی است.
  • نور در سبک فرانسوی : دکوراسیون به سبک فرانسوی، به دنبال نور و روشنایی زیاد است. اگر نور طبیعی زیادی وجود داشته باشد عالی است اما، اگر تعداد پنجره زیاد نباشد. میتوانید از نورهای مصنوعی برای نشان دادن زیبایی سبک فرانسوی در دکوراسیون خانه خود، بهره ببرید. دکوراسیون فرانسوی یکی از سبک های ظریف و زیبا در دکوراسیون داخلی به شمار میرود.

خرید 41 مدل چسب ماتیکی حرفه ای [ بهترین کیفیت ] ارزان

  • رنگ های دکوراسیون فرانسوی : رنگ غالب در سبک فرانسوی، رنگهای خنثی است. البته سبک فرانسوی علاقه مند به ترکیب رنگهاست. اما برای تلفیق سبک فرانسوی و زندگی امروزی میتوانید از رنگهای زنده در کنار رنگهای خنثی بهره ببرید.

دکوراسیون پاریسی و ویژگی های آن

دکوراسیون پاریسی یکی از ساده ترین، شیک ترین و عاشقانه ترین سبک در دکوراسیون داخلی خانه است.

  • ویژگی دکوراسیون پاریسی : از ویژگی دکوراسیون پاریسی، استفاده از دیوار های براق و صیقلی است که، با استفاده از تابلو هایی با رنگ کرم، مشکی و سفید تزئین شده است. در دکوراسیون پاریسی از پارچه های مخمل و براق استفاده میگردد و همچنین استفاده از خطوط نرم و منحنی از دیگر ویژگی این سبک است.

خرید 39 مدل تابلو اعلانات [ در سایز های مختلف ] با قیمت مناسب

  • از وسایل های ویژه این سبک: ساعت های گرد عظیم، قفسه ها و میزهای فلزی براق به رنگ مشکی است. رنگ مشکی اولین رنگ مورد نظر سبک پاریسی است. میتوانید در قسمت های کوچک مانند قاب عکس یا پایه مبلمان از این رنگ بهره ببرید. یکی دیگر از ویژگی های این سبک از دکوراسیون، این است که، نیازی به ست کردن تمام وسایل باهم نیست. برای نزدیک کردن خانه به این سبک، میتوانید پارچه های مبل را، پارچه هایی با طرح و جزئیات زیاد انتخاب کنید.
  • همچنین میتوانید از مبلمان چوبی، با رنگ هایی براق و حالتی منحنی بهره ببرید. استفاده از آینه های قدیمی و عظیم هم بی تاثیر نیست. همچنین استفاده از کلید پریز های مشکی براق نیز، میتواند به شما یاری کند. در دکوراسیون پاریسی از گل و گیاه نیز، درون خانه ها و تراس ها دیده میگردد.
  • از شاخص های دکوراسیون سبک پاریسی میتوان به پرده های مخمل و ابریشمی یا برای پنجره هایی با قاب چوبی، از پرده های حریر ساده اشاره نمود.
  • یکی دیگر از ویژگی دکوراسیون به سبک پاریسی استفاده از ستون ها با گچبری خاص و پنجره های قدی است. همچنین وجود تراس در خانه از سبک معماری پاریسی پیروی میکند.

رنگ های دکوراسیون پاریسی : رنگ هایی که در سبک های مختلف پاریسی استفاده میگردد. قرار گیری رنگ های طلایی، قرمز تیره، آبی اشرافی، سبز در کنار رنگهای سفید، مشکی و رنگ های خنثی از ترکیب رنگهای خاص این سبک است.

خرید 41 مدل جامدادی رومیزی [ جاقلمی مدرن و شیک ] با تخفیف

منبع: اتاق
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1007

به "دکوراسیون فرانسوی و پاریسی چه ویژگی هایی دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون فرانسوی و پاریسی چه ویژگی هایی دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید