هر آنچه باید برای رهن یا اجاره مغازه در پاساژ پالادیوم بدانید

به گزارش مجله فیروزی، در جای جای پایتخت ایران پاساژها، مراکز خرید و مراکز تجاری مختلفی وجود دارند. هریک از مراکز خرید تهران، متناسب با موقعیت مکانی خود شرایط و ویژگی های خاصی دارند که آن ها را از دیگر مراکز اداری یا تجاری متمایز کرده است. یکی از جوان ترین مراکز خرید تهران که توانست در مدت زمان کوتاهی، سری بین سرها بلند کند، پاساژ پالادیوم نام دارد. این پاساژ که در مناطق شمالی تهران واقع شده است به دلیل فودکورت جذاب، فضای دلنشین، برندهای معتبر حاضر در همه زمینه ها، فروشگاه های لوکس و صد البته قیمت های نجومی خود معروف است. با وجود قیمت بالای اجناس این پاساژ، همه روزه مشتریان و مراجعه کنندگان زیادی در پاساژ پالادیوم حضور پیدا کرده و کالاهای مورد نیاز خود را تهیه می کنند.

هر آنچه باید برای رهن یا اجاره مغازه در پاساژ پالادیوم بدانید

در این مطلب، به پاساژ پالادیوم پرداخته و بودجه لازم برای رهن یا اجاره واحدهای این مرکز خرید را بررسی می کنیم. بنابراین اگر قصد رهن یا اجاره واحد در پالادیوم را دارید، مطلب زیر را از دست ندهید.

داستان ظهور یک پاساژ با ایده های ناب

ساخت پاساژ پالادیوم از سال 1388 کلید خورد و مدت ساخت آن پنج سالی طول کشید. در نهایت مراسم افتتاحیه پاساژ در شهریور سال 1393 برگزار شد. این پاساژ یکی از جدیدترین و مدرن ترین مراکز خرید تهران محسوب می شود. معماری خاص آن باعث زیبایی هرچه بیشتر منطقه زعفرانیه تهران شده است. این پاساژ از دو ساختمان شاقتصادی و جنوبی تشکیل شده است. ضلع جنوبی پالادیوم در سیزده طبقه و ضلع شاقتصادی آن در یازده طبقه به همراه شش طبقه زیرهمکف طراحی و ساخته شده است. این پاساژ در دل دو ساختمان خود تعداد 150 واحد تجاری را جای داده است. معماران این پاساژ برای کنترل ترافیک در اطراف این مرکز خرید، برای ورود و خروج خودرو به پاساژ 6 درب ورود و خروج در ضلع های مختلف ساختمان در نظر گرفته اند. به همین دلیل ترافیک منطقه حوالی پالادیوم به خوبی مدیریت شده است.

یکی از نکات برجسته ساخت پاساژ پالادیوم، توجه به رفاه و آسایش هرچه بیشتر مشتریان هنگام حضور در این پاساژ است. وجود امکاناتی نظیر سالن ورزشی، استخر، هایپرمارکت، فودکورت با رستوران ها و کافی شاپ های متنوع، مبل ها و محل استراحت شیک برای مشتریان، تهویه و سیستم سرمایشی یا گرمایشی مناسب، محل نگهداری بچه ها، شهربازی و… باعث شده است مشتریان در ساعات حضور در این مرکز خرید احساس ناخوشایندی نداشته باشند و بتوانند در نهایت آرامش و آسایش به خرید بپردازند. همین ویژگی ها باعث شد پاساژ پالادیوم در مدتی کوتاه صندلی ویژه ای بین اهالی مناطق شاقتصادی تهران پیدا کند.

موقعیت مکانی ویژه پالادیوم

پاساژ پالادیوم در منطقه 1 تهران و در دل زعفرانیه خیابان مقدس اردبیلی، مجاورت محله محمودیه واقع شده است. نزدیکی این مرکز خرید به اتوبان چمران و خیابان ولیعصر باعث شده افراد برای تردد به این پاساژ با مسئله ای روبرو نشوند. در صورتی که افراد بدون خودروی شخصی بخواهند به پالادیوم مراجعه کنند، جهت اتوبوس و تاکسی برای پالادیوم به سادگی در دسترس افراد قرار خوادهد گرفت. همچنین در صورت استفاده از خودروی شخصی، پارکینگ پالادیوم با ظرفیت بسیار بالا پذیرای حضور افراد خواهد بود.

در نتیجه می توان گفت موقعیت مکانی پاالادیوم بسیار ایده آل بوده و افراد برای دسترسی به پاساژ محدودیتی نخواهند داشت. این موضوع باعث رونق کسب وکار واحدهای تجاری پاساژ نیز شده است. البته نباید این نکته را فراموش کرد که موقعیت ویژه پالادیوم باعث افزایش دو چندان قیمت واحدهای موجود در پاساژ شده است.

امکانات ویژه پاساژ پالادیوم

همانطور که گفته شد پالادیوم برای رفاه حال مراجعه کنندگان امکانات و تجهیزات مختلفی برای آن ها در نظر گرفته است. در ادامه برخی از امکانات این پاساژ را بررسی خواهیم کرد.

  • سالن ورزشی: این سالن ورزشی با بهترین و کامل ترین دستگاه های ورزشی تجهیز شده است. مربیان باتجربه و محیطی پرانرژی کنار بوفه ویژه غذاهای مناسب ورزشکاران باعث شده است ورزش در این باشگاه تجربه بی نظیری برای افراد باشد. همچنین اعضای باشگاه ورزشی می توانند از پارکینگ اختصاصی بهره ببرند.
  • استخر: پالادیوم دارای یک مجموعه آبی کامل و کم نظیر است. استخر، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی و آبشار آب سرد از امکانات ورزشی های آبی استخر پالادیوم محسوب می شود.
  • سالن ماساژ و آرایش: سالن ویژه ماساژ پالادیوم اتاق های انفرادی مجهز و زیبایی دارد. در این سالن می توانید انواع ماساژهای تابلندی، سوئدی، پارافین، سنگ داغ و… را تجربه کنید. همچنین سالن آرایشی پاساژ در طبقات فوقانی فضای دلنشینی دارد و خدمات باکیفیت به بانوان ارائه می کند.
  • فودکورت: در طبقات مختلف پاساژ پالادیوم، واحدهای متعددی به عنوان کافی شاپ ها و فست فودی ها دایر هستند؛ اما مجموعه ای از غذاهای سنتی، فست فود، دسر و… در قالب یک فودکورت در طبقه سوم این مجموعه قرار گرفته است. تنوع بالای غذاهای ارائه شده در این فودکورت از جذابیت های فودکورت پاساژ پالادیوم به شمار می آید.
  • پارکینگ: دغدغه پارک خودرو همواره یکی از مهم ترین دغدغه افرادی است که برای خرید به پاساژها و مراکز تجاری می فرایند. مسئولان پالادیوم با تامین پارکینگ برای 1000 خودرو این نگرانی را از میان برداشته اند. بنابراین تفاوتی ندارد چه ساعت از شبانه روز به این پاساژ بروید؛ در هر صورت جای پارک خودروی شما محفوظ خواهد بود.
  • محل استراحت: وجود صندلی ها و مبلمان شیک در سالن های اصلی پاساژ، آبخوری، دستگاه های فروش اتوماتیک نوشیدنی، موزیک ملایم، تهویه مناسب و سیستم کنتزل دما باعث شده افراد حاضر در پاساژ حین گردش و خرید احساس خستگی یا تشنگی نداشته باشند و با انرژی خوبی به خرید بپردازند.
  • محل نگهداری کودک: همراهی بچه ها با والدین هنگام خرید، اغلب باعث تنش و خرید نافرجام خواهد شد. پاساژ پالادیوم به محلی برای نگهداری کودک مجهز شده است. محیطی بچه هاه با بازی ها و سرگرمی های مختلف که هر کودکی را مجذوب خواهد کرد. بنابراین والدین می توانند بدون نگرانی برای کودک خود، ساعت ها در پاساژ بگردند.

فروشگاه های دایر در پالادیوم

درحال حاضر فروشگاه های مختلفی در همه حوزه های کسب و کار در پالادیوم فعالیت می کنند؛ اما نکته جلب توجه کالاهای عرضه شده در پاساژ پالادیوم این است که همه اجناس از برندها و مارک های معتبر خارجی و داخلی هستند. این پاساژ مرکز خرید دوست داشتنی افراد برندباز است که می توانند بهترین پوشاک، جواهرات و لوازم خانگی خارجی را از آن جا تهیه کنند. در ادامه برخی از فروشگاه های پالادیوم را بررسی می کنیم:

در بخش پوشاک، کیف و کفش انوع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه عرضه می شود. از برندهای پوشاک فعال در پالادیوم می توان به آدولفو دومینگز، جنیفر، اسپرینگ فیلد، پونت روما، وومن سیکرت، لوییزا اسپینیولی و… اشاره کرد. همچنین کالاهای اسپرت پالادیوم با بهترین کیفیت از برترین برندهای دنیا نظیر ریباک، آدیداس، نایک، جین وست، سامسونگ و اپل هستند که انواع کالاهای ورزشی را عرضه می کنند. پالادیوم علاوه بر این دسته بندی، کالاهای دیگر نظیر لوازم خانگی لوکس، عینک، ساعت، بدلیجات، لوازم جانبی موبایل، عطر و آرایش بهداشتی را نیز در سبد کالاهای خود قرار داده است.

دسته بندی جالب توجه موجود در این پاساژ هایپرمارکت است. هایپرمارکت با ارائه کالای روزانه افراد، باعث شده است عده زیادی به صورت روزانه یا هفتگی به پالادیوم سر بزنند. بنابراین می توان گفت در مجموع دنبال هر کالایی که بشد می توانید آن را با بهترین کیفیت موجود در پاساژ پالادیوم پیدا کنید.

شرایط رهن و اجاره در پالادیوم

برخلاف بسیاری از پاساژها و مراکز خرید که هر فردی در صورت پرداخت اجاره ماهانه مجوز لازم برای افتتاح فروشگاه در آن را دریافت خواهد کرد، پاساژ پالادیوم برای واگذاری واحدهای تجاری خود شرایط پاساژ و تعادل کالاهای موجود در آن را بررسی می کند و پس از آن به درخواست ها برای خرید یا رهن و اجاره واحد تجاری و فروشگاهی پاسخ می دهد. برای مثال در صورتی که تعداد مشخصی از واحدهای تجاری به فعالان حوزه پوشاک اختصاص داده شده باشد به سایر متقاضیان برای اجاره پوشاک مجوز داده نخواهد شد.

بنابراین در صورتی که تقاضای اجاره یا رهن واحدهای تجاری پاساژ پالادیوم را دارید، باید رزومه کاری خود شامل حوزه فعالیت، برندهای ارائه شده، کیفیت محصول و… را برای هیات مدیره پاساژ ارسال کنید. هیات مدیره پس از بررسی همه این موارد و تایید کیفیت محصولات، شما را در صف انتظار برای اجاره یا رهن واحدها قرار خواهند داد. در صورتی که واحد مناسب برای کسب و کار شما تخلیه شود، با شما تماس گرفته و برای عقد قرارداد از شما دعوت خواهند کرد. در مقابل اگر برندهای شما ضعیف باشند، کیفیت محصولات مورد تایید هیات مدیره نباشد، صنف کاری شما در پاساژ به میزان کافی وجود داشته باشد و… احتمال رد درخواست شما، بسیار بالا خواهد بود.

بد نیست بدانید که درحال حاضر، هیچ یک از واحدهای تجاری مرکز خرید پالادیوم خالی نیستند. به همین دلیل اگر شرایط شما مورد تایید هیات مدیره باشد، باز هم باید منتظر بمانید. البته در نظر داشته باشید با توجه به موقعیت مکانی این مرکز خرید، هزینه لازم برای اجاره یا رهن واحدهای تجاری پاساژ پالادیوم بسیار بالا است. بهتر است سایر گزینه های خود را برای اجاره بررسی کرده و خطرپذیری خود را کاهش دهید؛ چرا که در صورت یک محاسبه اشتباه، ممکن است خسارات اقتصادی جبران ناپذیری را متحمل شوید.

در آخر باید بگوییم که برای خرید یا رهن یا اجاره واحد تجاری در هر مرکز خرید، بهتر است همه انتخاب های موجود را به طور کامل بررسی و درباره شرایط منطقه تحقیق کنید. سپس با در نظر دریافت بودجه خود، نسبت به عقد قرارداد اقدام کنید. از قلم نیاندازید در شرایط حساس اقتصادی کنونی نباید بی گدار به آب بزنید.

این مقاله موردپسند شما بود؟ امتیاز دهید.

منبع: هومینگ
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 856

به "هر آنچه باید برای رهن یا اجاره مغازه در پاساژ پالادیوم بدانید" امتیاز دهید

15 کاربر به "هر آنچه باید برای رهن یا اجاره مغازه در پاساژ پالادیوم بدانید" امتیاز داده اند | 3.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه باید برای رهن یا اجاره مغازه در پاساژ پالادیوم بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید