رئیس باشگاه ناپولی: شکست دادن یوونتوس مائوریتزیو ساری لذت بیشتری خواهد داشت

به گزارش مجله فیروزی، رئیس باشگاه ناپولی به شیوه ای طعنه آمیز به شایعه احتمال روی کار آمدن سرمربی سابق این تیم به عنوان سرمربی فصل آینده بانوی پیر واکنش نشان داد.

رئیس باشگاه ناپولی: شکست دادن یوونتوس مائوریتزیو ساری لذت بیشتری خواهد داشت

به گزارش خبرنگاران، اورلیو دلورنتیس، مالک و رئیس باشگاه ناپولی با اظهارنظری طعنه آمیز درباره مائوریتزیو ساری، نشان داد هنوز اختلافاتی که تابستان سال گذشته با سرمربی سابق این تیم داشت را از یاد نبرده است. ساری در دوران مربیگری اش در ناپولی به شدت محبوب طرفداران بود، اما او به خاطر اختلافاتی که در خاتمه فصل گذشته با دلورنتیس پیدا کرد، از آبی پوشان شهر ناپل جدا شد تا راهنمایی چلسی را برعهده بگیرد. اخیراً اما شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه ساری فصل آینده سرمربی چلسی نخواهد بود و احتمالاً از تورین سر درخواهد آورد تا جانشین ماسیمیلیانو آلگری در یوونتوس گردد.

دلورنتیس به یک شبکه رادیویی در ایتالیا گفت: ساری در یوونتوس؟ همه چیز به خودش بستگی دارد. او عاقل و بالغ است و می تواند برای آینده اش تصمیم بگیرد. او از جمع ما جدا شده است و من فقط می توانم برایش آرزوی موفقیت کنم. آرزو می کنم که چلسی تحت راهنمایی ساری در فینال لیگ اروپا آرسنال را شکست دهد، اما خشنود تر می شدم اگر او اینجا در ناپولی می توانست این جام را برای ما کسب کند. در خصوص آینده ساری و احتمال پیوستنش به یوونتوس هم باید بگویم که شکست دادن یووه ای که او سرمربی اش باشد و بردن اسکودتو لذت بیشتری خواهد داشت.

مالک باشگاه ناپولی اضافه کرد: بردن سری A احساس بی نظیر و خارق العاده ای خواهد داشت و گل سرسبد تمام کارهایی خواهد بود که تا الان در ناپولی صورت گرفته است، اگرچه بردن لیگ قهرمانان هم بد نخواهد بود.

دلورنتیس درباره شایعه نزدیک شدن ناپولی به خرید کایران تریپیه، مدافع تاتنهام هم گفت: باید درباره اش فکر کنیم. من بازیکنان جوان را در سایر پست ها به خصوص زمانی که پای یارگیری نفر به نفر به میان می آید، ترجیح می هم. به هرحال بازی در چنین پست هایی سقف سنی مشخصی دارد و تجربه کافی می طلبد. تیموتی کاستانیه از آتالانتا کسی است که هر دو سمت خط دفاعی می تواند بازی کند و به همین دلیل من او را هم دوست دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 86

به "رئیس باشگاه ناپولی: شکست دادن یوونتوس مائوریتزیو ساری لذت بیشتری خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس باشگاه ناپولی: شکست دادن یوونتوس مائوریتزیو ساری لذت بیشتری خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید