راجرز: کوتینیو پا جای پای سوارز خواهد گذاشت

به گزارش مجله فیروزی، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از راهیابی قرمزپوشان مرسی ساید به دور پنجم جام حذفی انگلیس از مهاجم برزیلی خود به عنوان جانشینی برای لوئیز سوارز لیورپول یاد کرد.

راجرز: کوتینیو پا جای پای سوارز خواهد گذاشت

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال لیورپول به لطف گلزنی فیلیپه کوتینیو در وقت های تلف شده نیمه دوم بازی برابر بولتون پیروز شد این تیم را 2 بر یک شکست دهد و به دور پنجم جام حذفی انگلیس راه پیدا کند.

پس از این بازی، برندان راجرز، سرمربی قرمزپوشان مرسی ساید به تمجید از کوتینیو پرداخت و او را الگویی برای بازیکنان جوان تیم دانست. وی گفت: ارزشش را دارد که پول بدهید و بازی این پسر را ببینید. فقط نگاه کنید که او چگونه فوتبال بازی می نماید. او تا سال ها می تواند برای تمام بازیکنان جوان بریتانیایی یک الگوی بزرگ باشد، برای آنهایی که بستر شکوفا شدن استعدادهای شان وجود نداشته است. او در چند سال آینده به یک بازیکن تراز اول تبدیل خواهد شد.

راجرز اضافه کرد: زمانی که لوئیز سوارز در تیم ما بازی می کرد، کوتینیو در یک سطح بود و حالا در سطحی به مراتب بالاتر واقع شده است. من می توانم ببینم که کوتینیو دارد پا در جای پای سوارز می گذارد. شاید در حال حاضر بازی او به کارآمدی بازی سوارز نباشد اما سرانجام به سطح او می رسد. کوتینیو بازیکن فوق العاده ای است.

مأموریت بعدی لیورپول در جام حذفی انگلیس بازی در خانه کریستال پالاس است و شاگردان راجرز باید این تیم را از پیش رو برداند تا راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها شوند. بازی قبلی لیورپول در خانه کریستال پالاس در ماه نوامبر با شکست 3 بر یک قرمزپوشان مرسی ساید سرانجام یافت و دریافت انتقام آن شکست، چیزی است که مردان راجرز در رویارویی مجددشان با این تیم مد نظر دارند.

راجرز مطرح کرد: بازگشت به سلهورست پارک اتفاق فوق العاده ای است. ما در بازی قبلی به هیچ وجه در حد و اندازه خودمان بازی نکردیم و فکر می کنم که سطح پایین ترین بازی فصل مان را در آنجا انجام دادیم. به زودی دوباره به این استادیوم بازخواهیم گشت تا عملکردی متفاوت ارائه کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 617

به "راجرز: کوتینیو پا جای پای سوارز خواهد گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راجرز: کوتینیو پا جای پای سوارز خواهد گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید