رستوران فیمس تفلیس

به گزارش مجله فیروزی، تفلیس شهری است دیدنی با جاذبه های تاریخی متعدد ، طبیعت زیبا ، بازارها و مراکز خرید مدرن ، مراکز تفریحی متنوع و در مجموع امکانات مناسب گردشگری . در این شهر گزینه های غذاخوری مختلفی وجود دارد که مراجعه به آن ها احتیاج خورد و خوراک گردشگران تور گرجستان را رفع می سازند . رستوران فیمس تفلیس Famous restaurant Tbilisi یکی از رستوران های خوب پایتخت گرجستان است که در بخش قدیمی تفلیس در نزدیکی میدان آزادی واقع شده است . رستوران فیمس به عنوان یکی از بهترین رستوران های تفلیس انواع غذاهای خود را با قیمتی متوسط و در محیطی آرامش بخش ارائه می دهد . این رستوران در میان گرجی ها محبوبیت ویژه ای دارد به طوری که در تمامی روزهای هفته علی الخصوص آخر هفته ها مملو از مشتری می باشد .

رستوران فیمس تفلیس

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

رستوران فیمس شهر تفلیس از موقعیت مناسبی برخوردار می باشد . این رستوران در قلب پایتخت گرجستان در بخش قدیمی و در میدان گودیاشویلیس واقع شده است . این رستوران انواع غذاهای اروپایی ، گرجی ، اروپای شرقی و اروپای مرکزی را در منوی خود جای داده و یکی از محبوب ترین رستوران های تفلیس برای گیاهخواران می باشد . این رستوران در طبقه اول یک ساختمان قدیمی متعلق به قرن نوزدهم میلادی راه اندازی شده است . لذا گردشگران تور تفلیس با مراجعه به این رستوران با یک تیر دو نشان خواهند زد . هم از یک جاذبه تاریخی تفلیس دیدن می نمایند و هم غذاهایی خوشمزه و با کیفیت سرو می نمایند . ساختمان این رستوران در گذشته محل سکونت افراد روشنفکر گرجی بوده است .

رستوران فیمس که در نزدیکی میدان آزادی واقع شده علاوه بر ارائه غذاهای خوشمزه و با کیفیت از محیطی گرم و محبت آمیز نیز برخوردار می باشد . تمامی غذاهای این رستوران با استفاده از مواد اولیه تازه و توسط سرآشپزانی ماهر طبخ می شود . در این رستوران موسیقی آرام و دلنشینی پخش می شود که بر جذابیت و لطافت فضا می افزاید . سرویس دهی رستوران فیمس گرجستان مناسب و رفتار کارکنان آن محبت آمیز بوده و میز و جایگاه ها ، مبلمان ، نورپردازی ها و دکوراسیون آن شیک و زیبا می باشد . فیمس به عنوان یکی از محبوب ترین رستوران های گرجستان و رستورانهای معروف تفیلس در سفر به پایتخت سرزمین گرجی ها گزینه مناسبی برای سرو غذا می باشد .

مشخصات رستوران فیمس تفلیس

  • آدرس رستوران فیمس تفلیس : 1Abo Tbileli | Gudiashvilis Sqr. Old Tbilisi, Tbilisi 0154, Georgia
  • تلفن رستوران فیمس در تفلیس : 577444741 - 995+
  • وب سایت رستوران Famous تفلیس : https://famoustbilisi.com/
  • ساعت کاری رستوران فیمس Famous تفلیس : همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 2 بامداد
  • ارزیابی هزینه رستوران فیمس شهر تفلیس : متوسط حدود 20 هزار تومان تا 70 هزار تومان
  • موقعیت رستوران معروف فیمس تفلیس : شهر قدیم تفلیس میدان گودیاشویلیس
منبع: لذت سفر
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 686

به "رستوران فیمس تفلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران فیمس تفلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید