روستایی: دخالتی در تیم امید نبوده است، می خواهیم طلسم المپیک را بشکنیم

به گزارش مجله فیروزی، بازیکن تیم فوتبال امید گفت: به مردم قول می دهیم که همه تلاش مان را به کار ببندیم تا طلسم المپیک شکسته شود.

روستایی: دخالتی در تیم امید نبوده است، می خواهیم طلسم المپیک را بشکنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, امیر روستایی در حاشیه تمرین تیم فوتبال امید ایران, در پاسخ به این سؤال که آیا پیش از این در کار فرهاد مجیدی دخالت صورت می گرفته، گفت: این بحث ها همیشه وجود دارد و فکر می کنم تغییرات زیاد خیلی خوب نیست. دخالتی نبوده اما من در جایگاهی نیستم که جواب این سؤال را بدهم و صحبت ها شده است. الان شرایط خوبی داریم و در چمن خوبی تمرین می کنیم و امیدوارم با حمایتی که می شود, بهترین نتیجه را بگیریم.

وی درباره اینکه تغییر کادر فنی چه تاثیری روی روند تیم امید دارد, مطرح کرد: در این اردو وضعیت خیلی بهتر شده و روی چمن خوبی تمرین می کنیم. صددرصد ثبات در تیم می تواند کمک کند اما این شرایط پیش آمده است. تغییرات خوب نیست و ما بازیکنان هم نمی توانیم کاری انجام دهیم. همه از جمله فدراسیون, مردم و رسانه ها باید پشت تیم باشند تا طلسم را بشکنیم و به المپیک راه پیدا کنیم.

بازیکن تیم امید درخصوص نگرانی هایی که بابت تیم امید وجود دارد, گفت: این نگرانی برای کادر و بازیکنان هم وجود دارد. کرانچار و فرهاد مجیدی خیلی زحمت کشیدند و از آنها تشکر می کنیم. الان حمید خان (استیلی) آمده و همه باید تلاش کنیم و به مردم قول می دهیم که همه تلاش مان را می کنیم تا طلسم المپیک شکسته شود.

روستایی درخصوص حریفان ایران در انتخابی المپیک, گفت: در حالی که تیم زیر 21 سال بودیم با تیم زیر 23 سال کره جنوبی بازی کردیم و بازی خوبی هم انجام دادیم. با تیم چین در کشور خودشان بازی کردیم. کارمان سخت است اما نشدنی نیست. امیدوارم از گروه بالا برویم و دل مردم را شاد کنیم.

وی گفت: از فدراسیون خیلی تشکر می کنم, چون یک بازی خیلی خوب با استرالیا برای ما ترتیب داده اند که خیلی به کمک می کند. امیدوارم بازی های تدارکاتی در این مدت بیشتر باشد تا به هماهنگی بیشتر برسیم. با تغییر و تحولات همه کنار می آیند و الان شرایط خوب است اما امیدوارم شرایط با کمک فدراسیون بهتر شود. ما هم همه تلاش مان را می کنیم تا در زمین پیروز باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 330

به "روستایی: دخالتی در تیم امید نبوده است، می خواهیم طلسم المپیک را بشکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستایی: دخالتی در تیم امید نبوده است، می خواهیم طلسم المپیک را بشکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید