ساخت گیرز 5 تمام شد

به گزارش مجله فیروزی، مایکروسافت و استودیو کوالیشن (The Coalition) رسما خبر گلد شدن بازی Gears 5 را اعلام کردند؛ گلد شدن بازی به این معناست که مراحل ساخت اثر کاملا به سرانجام رسیده و حالا تنها کار فراوری و انتشار بازی باقی مانده است. رسیدن به چنین نقطه ای لحظه ی بزرگی برای هر استودیویی محسوب می گردد. حالا باید تا ماه سپتامبر و تجربه اثر منتظر بمانیم.

ساخت گیرز 5 تمام شد

استودیو سازنده این خبر را در وبلاگ رسمی ایکس باکس به اشتراک گذاشت و بیان کرد که بازی در نمایشگاه گیمزکام حضور خواهد داشت. در این رویداد حالت جدید Horde و بخش داستانی به نمایش گذاشته خواهند شد. قبلا اعلام شده بوذ که نسخه آزمایشی بازی که حالت جدید Horde را در خود جای داده در ماه آگوست در اختیار بازی نماینده ها قرار می گیرد. بنابراین، پیش بینی می گردد که در نمایشگاه گیمزکام اخبار بیش تری را در این باره از سوی استودیو سازنده بشنویم. علاوه بر این، سازندگان فهرست کامل اچیومنت ها را بدون لو دادن داستان بازی منتشر کردند.

راد فرگوسن (رئیس استودیوی کوالیشن) گفت: همه اعضای استودیو برای به اشتراک گذاشتن گیرز 5 با جهان بسیار هیجان زده هستند. می خواهم از تیم سازنده به خاطر تمام کوشش های سخت شان تشکر کنم و امیدوارم همه شما به اندازه ما برای تجربه بازی هیجان زده باشید.

Gears 5 در روز 15 شهریور و پیش از اینکه به صورت رسمی روانه بازار گردد، برای تمامی مشترکین سرویس گیم پس قابل بازی خواهد بود. این دسته از مشترکین، در کنار افرادی که بازی را پیش خرید نموده اند می توانند نسخه آزمایشی بازی را که شامل حالت Horde می گردد را تجربه نمایند.

همین چند روز پیش بود که مایکروسافت باندل مخصوص بازی را برای کنسول های ایکس باکس معرفی کرد. این مجموعه که همزمان با عرضه بازی در دسترس قرار می گیرد، شامل یک نسخه محدود ایکس باکس وان ایکس، حالت استاندارد ایکس باکس وان ایکس و اس، یک کنترلر جدید، کیبورد و ماوس وایرلس و… می گردد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 136

به "ساخت گیرز 5 تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت گیرز 5 تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید