سامانه بارشی فردا وارد کشور می گردد

به گزارش مجله فیروزی، خبرنگاران : رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به کشور و در عین حال تداوم آلودگی در شش استان اطلاع داد.

سامانه بارشی فردا وارد کشور می گردد

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی 24 ساعت آینده در اغلب منطقه ها کشور جوی آرام پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: سه شنبه(22 آذر) با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در بعضی نقاط واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز و تهران ابرناکی رگبار باران و وزش باد رخ خواهد داد که در منطقه ها سردسیر و ارتفاعات بارش برف انتظار می رود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز چهارشنبه (23 آذر) در غرب، شمال خوزستان، دامنه ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده رخ می دهد.

وی اضافه نمود: پنجشنبه(24 آذر) بارش در غرب و جنوب غرب تقویت شده و به شمال استان های بوشهر، فارس و نوار غربی اصفهان نیز کشیده خواهد شد و آدینه(25 آذر) نیز در بعضی منطقه ها جنوب غرب و شمال استان های فارس و بوشهر بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: طی دو روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران، کرج، تبریز، اراک، سمنان و اصفهان تداوم آلودگی هوا و افزایش آلاینده های جوی را خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (22 آذر) نیمه ابری همراه با غبارمحلی، در بعدازظهر افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای 4 و حداکثر دمای 10 و روز چهارشنبه (23 آذر) نیمه ابری تا ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای 5 و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیائیان در خاتمه گفت: طی امروز و فردا (21 و 22 آذر) بندرعباس با دمای 25 درجه سانتیگراد گرمترین و طی امروز (21 آذر) همدان با دمای 6- درجه سانتیگراد و فردا(22 آذر) بیرجند با دمای 3- سردترین مرکز استان کشور است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 22 آذر 1401 بروزرسانی: 22 آذر 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 2001

به "سامانه بارشی فردا وارد کشور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه بارشی فردا وارد کشور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید