سری ردمی K50 شاید به زودی عرضه گردد

به گزارش مجله فیروزی، شیائومی دیروز از گوشی های پرچم دار شیائومی 12، شیائومی 12X و شیائومی 12 پرو در چین رونمایی کرد. اکنون به نظر می رسد که شرکت زیر مجموعه آن یعنی ردمی در حال آماده شدن برای معرفی سری ردمی K50 است. این گوشی های هوشمند گیمینگ اگر زودتر رونمایی شوند، ممکن است که در فرایند فروش سری شیائومی 12 تأثیرگذار باشند. از این رو، احتمالا در ژانویه یا فوریه 2022 (بهمن - اسفند ماه) به طور رسمی از آن ها رونمایی خواهد شد. سری ردمی K50 هم به تازگی تأییدیه پایگاه داده TENAA چین را دریافت نموده است.

سری ردمی K50 شاید به زودی عرضه گردد

گوش هوشمند نو ردمی با شماره مدل 21121210C تأییدیه TENAA را دریافت نموده است. متأسفانه در فهرست این وب سایت هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات آن وجود ندارد. همین مدل قبلا در پایگاه داده CMIIT در اوایل ماه جاری دیده شده بود. شایعه ها پیرامون مدل 21121210C ادعا نموده اند که این نسخه می تواند گوشی هوشمند گیمینگ ردمی K50 باشد. حدس زده می گردد که این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر حفره دار OLED باشد که به وسیله گوریلا گلس ویکتوس از آن محافظت می گردد.

انتظار می رود که رزولوشن نمایشگر این گوشی هوشمند از نرخ رفرش ریت 120 یا 144 هرتز پشتیبانی کند. بعلاوه به نظر می رسد که ردمی K50 با رابط کاربری MIUI 13 به عنوان رابط پیش فرض مبتنی بر اندروید 12 راهی بازار گردد. قلب تپنده این گوشی هوشمند چیپست Dimensity 9000 مدیاتک است؛ پردازنده ای بر پایه لیتوگرافی 4 نانومتری شرک TSMC که به گفته مدیاتک، دیگر قرار نیست در سایه قرار داشته باشد و باید شاهد حضور آن در برترین پرچم دارهای بازار باشیم.

در سیستم دوربین این گوشی گیمینگ 4 لنز دیده می گردد که متشکل از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX686، اولترا واید 13 مگاپیکسلی، تله ماکرو 8 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. طبیعتا انتظار چندانی نمی رود که یک گوشی هوشمند گیمینگ سیستم دوربین قدرتمندی داشته باشد، اما اگر این اطلاعات درست باشد، دوربین ردمی K50 فراتر از انتظار ها ظاهر خواهد شد. حدس زده می گردد که نسخه بالاتری از این گوشی وجود دارد که به جای لنز 64 مگاپیکسلی، از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی HM2 سامسونگ بهره می برد.

گفته می گردد این گوشی به عنوان ردمی K50 گیمینگ یا ردمی K50 گیمینگ پرو راهی بازار چین می گردد و با نام پوکو F4 GT به دیگر بازارها راه پیدا می نماید. همان طور که احتمالا می دانید، نسل قبلی این گوشی ها یعنی ردمی K40 که سال جاری معرفی شده توانست نظر بسیاری از کاربران و علاقمندان گوشی های گیمینگ را به خود جلب کند. ردمی K40 از نمایشگر 6.67 اینچی 120 هرتز اولد با رزولوشن FHD بهره می برد که سرعت نمونه برداری لمسی آن به 480 هرتز می رسد.

حضور دکمه های فیزیکی از ویژگی های گوشی های گیمینگ است که در لبه کناری بدنه ردمی K40 هخم دیده می گردد تا گیمر ها بتوانند از آن ها در بازی های خود استفاده نمایند. از پردازنده 6 نانومتری Dimensity 1200 مدیاتک به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند یاد می گردد که توانسته در اجرای تمام بازی های روز با کیفیت بالا، عملکرد بی نقصی داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی های مهم گوشی های گیمینگ ظرفیت باتری آن ها است تا بتوانند شارژدهی خوبی به کاربران ارائه دهند. ردمی K40 از یک باتری 5065 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی بهره می برد که از شارژ سریع 67 واتی هم پشتیبانی می نماید.

در قاب پشتی این گوشی هوشمند 3 لنز دیده می گردد که دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو سیستم دوربین ردمی K40 را تشکیل می دهند. گفتنی است که یک لنز سلفی 16 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر آن به چشم می خورد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توانیم به داشتن گواهی IP53 برای مقاومت در برابر نفوذ آب، اسپیکرهای استریو، پشتیبانی از فناوری 5G و نسل ششم وای فای اشاره کنیم.

یکی از چیزهایی که نظر بسیاری از کاربران را به گوشی جلب نموده، قیمت 480 دلاری آن است که با مقایسه مشخصات آن بسیار مناسب و عادلانه تلقی می گردد. باید دید که نسل نو گوشی های هوشمند گیمینگ ردمی می تواند موفقیت سری ردمی K40 را تکرار کند یا نه.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1771

به "سری ردمی K50 شاید به زودی عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری ردمی K50 شاید به زودی عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید