سومین پیروزی پیاپی ایران مقابل سریلانکا، تیم بانوان مغلوب ژاپن شد

به گزارش مجله فیروزی، والیبال نشسته مردان ایران به سومین پیروزی پیاپی خود در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه دست یافت.

سومین پیروزی پیاپی ایران مقابل سریلانکا، تیم بانوان مغلوب ژاپن شد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، در سومین روز از این مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه نماینده کشورمان مقابل سریلانکا به میدان رفت و در سه ست پیاپی با نتایج 5- 25، 10- 25، 9- 25، به سومین پیروزی خود دست یافت.

تیم ایران با کسب این نتیجه روز شنبه ساعت 13 (به وقت محلی هانگژو) مقابل تیم قزاقستان به میدان خواهد رفت. نماینده کشورمان پیش از این نیز مقابل تیم های چین و ژاپن به رجحان رسیده بودند.

رقابت های والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از 6 تا 11 تیر با حضور تیم های چین، ایران، قزاقستان، عراق، ژاپن و سریلانکا در بخش مردان و تیم های چین، ایران، ژاپن، مغولستان و قزاقستان در بخش زنان در جریان است.

همچنین تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در چهارمین ملاقات خود در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه مغلوب ژاپن شد. در این ملاقات تیم ژاپن در ست اول با نتیجه 11- 25 پیروز میدان بود، بازی اما در ست دوم با نتیجه نزدیک 22- 25 به سود ژاپن ادامه یافت و در نهایت نمایندگان کشورمان در ست سوم با نتیجه 22- 25 تیم حریف را شکست دادند و بازی به ست چهارم کشیده شد. در این ست نیز تیم ژاپن به رجحان دست یافت و در نهایت برنده این ملاقات شد.

بر این اساس تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران روز شنبه برای کسب عنوان سوم به مصاف تیم قزاقستان می رود و ملاقات فینال نیز بین تیم های چین و ژاپن برگزار خواهد شد.

نمایندگان کشورمان در مرحله گروهی مقابل تیم های مغولستان و قزاقستان به پیروزی دست یافتند و ملاقات با تیم های چین و ژاپن را نیز واگذار کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 550

به "سومین پیروزی پیاپی ایران مقابل سریلانکا، تیم بانوان مغلوب ژاپن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین پیروزی پیاپی ایران مقابل سریلانکا، تیم بانوان مغلوب ژاپن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید