سیمئونه: بازی خیلی پیچیده ای بود و شروع خوبی مقابل اوساسونا نداشتیم

به گزارش مجله فیروزی، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید پس از برتری شاگردانش مقابل اوساسونا تأکید کرد تیمش بازی پیچیده ای را پشت سر گذاشته است.

سیمئونه: بازی خیلی پیچیده ای بود و شروع خوبی مقابل اوساسونا نداشتیم

به گزارش خبرنگاران، دیه گو سیمئونه که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته هفدهم لالیگای اسپانیا در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر صفر اوساسونا را از پیش رو برداشتند، پس از این بازی گفت: ما سه روز پس از انجام یک بازی مهم مقابل لوکوموتیو مسکو (در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا) پا به این دیدار گذاشتیم. بازی در لالیگا پس از بازگشت از لیگ قهرمانان هم سخت است. ما شروع خوبی در این بازی به خصوص در 10 دقیقه اول نداشتیم. رفته رفته اما بهتر شدیم و خودمان را پیدا کردیم و با توجه به موقعیت هایی که خلق کردیم، می توانستیم در نیمه اول گل هایی هم به ثمر برسانیم.

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو افزود: خوشبختانه در نیمه دوم پیروز شدیم به گل برسیم و همین به ما این قدرت را داد تا به دنبال به ثمر رساندن گل دوم باشیم. بازی اما خیلی پیچیده بود. برای بازیکنانم بابت تلاشی که در بازی چهارشنبه مقابل لوکوموتیو داشتند خوشحالم چون آن بازی هم مهم بود.

وی همچنین در تمجید از مهاجم آرژانتینی اش گفت: ژوائو فلیکس یکی از بهترین بازیکنان هجومی ما است. او خلاقیت بالایی دارد و هر وقت که پا به توپ شده، خطرساز ظاهر می شود. فلیکس هر بازی بهتر می شود و امیدوارم در دقایق پایانی بازی هم سرعت لازم را داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 505

به "سیمئونه: بازی خیلی پیچیده ای بود و شروع خوبی مقابل اوساسونا نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: بازی خیلی پیچیده ای بود و شروع خوبی مقابل اوساسونا نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید