فرار سپاهان از شکست مقابل استقلال ، گل های زیبای بازی را ببینید

به گزارش مجله فیروزی، ملاقات تیم های استقلال و سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر یکی از بهترین بازی های این فصل لیگ بود و سپاهان باخوش شانسی از شکست مقابل نسخه ایتالیایی استقلال گریخت.

فرار سپاهان از شکست مقابل استقلال ، گل های زیبای بازی را ببینید

به گزارش خبرنگاران، در این ملاقات ابتدا استقلال یک فرصت مناسب را در دقیقه 9 روی ضربه کاشته وریا غفوری به تیر دروازه سپاهان کوبید تا بهترین بخت این تیم در نیمه نخست از دست برود. در دقیقه 14 ارسال سرضرب محمدرضا حسینی با تکل به موقع گئورگی ولسیانی درون دروازه استقلال جای گرفت.

در نیمه دوم استقلال تیم برتر میدان بود و پیروز شد دو بار دروازه سپاهان را باز کند. اشتباه فاحش داور در نادیده دریافت خطای هند کی روش استنلی درون محوطه جریمه سپاهان در دقیقه 51 بازی را به جنجال کشید و برای دقایقی بازیکنان استقلال و کادر فنی این تیم به زاهدی فر اعتراض کردند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

در دقیقه 57 ارسال خوب وریا غفوری از جناح راست با شلیک زیبای مهدی قائدی از درون محوطه جریمه به تور دروازه سپاهان چسبید تا بازی به تساوی کشیده گردد.

استقلال در ادامه همچنان تیم برتر میدان بود و در دقیقه 79 به گل دوم رسید، ضربه کرنر قائدی این بار با ضربه سر زیبای شیخ دیاباته برای دومین بار سپاهان را در شوک فروبرد.

استقلال بعد از این گل بتدریج در فکر حفظ نتیجه بود و با تعویض های خود چهره تدافعی به خود گرفت. ضربه سر قربانی مهاجم سپاهان در دقیقه 89 با واکنش عالی حسینی مهار شد.

در حالیکه داور 6 دقیقه وقت تلف شده برای این ملاقات اعلام نموده بود در دقیقه 95 روی ارسال توپ بلند کیانی و ضربه سر استنلی امید نورافکن به توپ رسید تعلل وریا غفوری و عارف غلامی روی این صحنه به هافبک سپاهان اجازه داد تا با شلیک پای راست گل مساوی را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

با این تساوی سپاهان با 23 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به شهر خودرو به صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد. استقلال نیز با 22 امتیاز در صندلی سوم نهاده شد.

در بازی دیگر امروز شهر خودرو در خانه با نتیجه یک برصفر مقابل صنعت نفت آبادان مغلوب شد. عیسی آل کثیر تنها گل این ملاقات را در دقیقه 27 درون دروازه حریف جای داد.

  • لغو دو بازی لیگ برتر در تهران به دلیل آلودگی هوا
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 462

به "فرار سپاهان از شکست مقابل استقلال ، گل های زیبای بازی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار سپاهان از شکست مقابل استقلال ، گل های زیبای بازی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید